[2.0 ABT LPG] dziwne wskazania TPS
: 09 gru 2009, 00:26
Witam, to moj pierwszy post na forum wiec chcial bym sie z wami przywitac na wstepie
Posiadam Audi B4 z silnikiem ABT oraz intalacje opartą o sterownik Bingo S.4.
Gdy kupilem auto silniczek krokowy gazu (ACTUATOR) byl wypiety z ukladu mikser-reduktor.
Naszla mnie chec uruchomienia tej elektroniki sterujacej. Zakupilem interfejs, podlaczylem i pierwszy problem jaki napotkalem to wskazania napiecia TPS w oprogramowaniu.
Na jałowym biegu wskazuje 0v w memncie jak nacisne gaz to pojawia sie na sekunde napiecie i wracca do wartosci 0. Na przyklad wcisne pedal gazu do polowy i bede go trzymal w tej pozycji to pojawi sie napiecie 2.6v na sekunde i spadnie do 0 a pedal gazu nadal jest wcisniety. Sygnal z centralki jest chyba poprawnie podlaczony do TPSa, sprawdzalem woltomierzem i pomeidzy pinem gdzie podpjety jest sygnal do sterownika a pinem zewnetrznym pojawia sie napiecie rozne w zaleznosci od polozenia przepustnicy.
W czym moze byc problem ?
Pozdrawiam Piotr.
Posiadam Audi B4 z silnikiem ABT oraz intalacje opartą o sterownik Bingo S.4.
Gdy kupilem auto silniczek krokowy gazu (ACTUATOR) byl wypiety z ukladu mikser-reduktor.
Naszla mnie chec uruchomienia tej elektroniki sterujacej. Zakupilem interfejs, podlaczylem i pierwszy problem jaki napotkalem to wskazania napiecia TPS w oprogramowaniu.
Na jałowym biegu wskazuje 0v w memncie jak nacisne gaz to pojawia sie na sekunde napiecie i wracca do wartosci 0. Na przyklad wcisne pedal gazu do polowy i bede go trzymal w tej pozycji to pojawi sie napiecie 2.6v na sekunde i spadnie do 0 a pedal gazu nadal jest wcisniety. Sygnal z centralki jest chyba poprawnie podlaczony do TPSa, sprawdzalem woltomierzem i pomeidzy pinem gdzie podpjety jest sygnal do sterownika a pinem zewnetrznym pojawia sie napiecie rozne w zaleznosci od polozenia przepustnicy.
W czym moze byc problem ?
Pozdrawiam Piotr.