[80 B3 1,8s PM automat] ogorme spalanie pomocy
: 12 gru 2009, 09:34
witam
Autko pewien czas stało w garażu, wczoraj zalałem jej gazu do pełna na BP i po przejechaniu 50km okazało sie ze mam już tylko polowe zbiornika.Autkiem jeżdżę spokojnie automat nie przeciąga biegów.Na benzynę silnik również ma wielki apetyt.Mam instalke I generacji była ustawiana na analizatorze spalin według norm jakie powinny być. Silnik jest dogrzany termostat działa poprawnie silnik trzyma stałą temperaturę.
Wymieniałem w nim świece, kable, palec, kopułkę, filterek gazu, filtr powietrza,
to chyba wszystko bo było tego sporo i może czegoś zapomniałem
Sprawdzany również był mikser i ma odpowiednia średnice(32mm)
Bylem na stacji diagnostycznej sprawdzić opór na kolach i wszystko jest ok.Jak to jest możliwe żeby silnik tyle spalał gazu przecież on nawet nie pali tylko sie tam musi lać...
Po wymianie rozrządu autko zaczęło szwankować tzn wszystkie problemy zaczęły sie pojawiać czy to możliwe ze aparat zapłonowy jest źle ustawiony ze on tyle pali a może przestawiony rozrząd choćby o jeden ząbek??(silnik trzyma obroty tylko tak jakby trochę nim trzęsie cały czas, tego efektu u mojego taty w audi ,ani u siorki nie ma).Silnik wkręca sie na obroty lecz jest trochę słabszy nawet audi mojego taty b3 1,6 lepiej sie zbiera.
jeśli macie może jakieś pomysły co jest grane to piszcie pozdrawiam
Autko pewien czas stało w garażu, wczoraj zalałem jej gazu do pełna na BP i po przejechaniu 50km okazało sie ze mam już tylko polowe zbiornika.Autkiem jeżdżę spokojnie automat nie przeciąga biegów.Na benzynę silnik również ma wielki apetyt.Mam instalke I generacji była ustawiana na analizatorze spalin według norm jakie powinny być. Silnik jest dogrzany termostat działa poprawnie silnik trzyma stałą temperaturę.
Wymieniałem w nim świece, kable, palec, kopułkę, filterek gazu, filtr powietrza,
to chyba wszystko bo było tego sporo i może czegoś zapomniałem

Sprawdzany również był mikser i ma odpowiednia średnice(32mm)
Bylem na stacji diagnostycznej sprawdzić opór na kolach i wszystko jest ok.Jak to jest możliwe żeby silnik tyle spalał gazu przecież on nawet nie pali tylko sie tam musi lać...
Po wymianie rozrządu autko zaczęło szwankować tzn wszystkie problemy zaczęły sie pojawiać czy to możliwe ze aparat zapłonowy jest źle ustawiony ze on tyle pali a może przestawiony rozrząd choćby o jeden ząbek??(silnik trzyma obroty tylko tak jakby trochę nim trzęsie cały czas, tego efektu u mojego taty w audi ,ani u siorki nie ma).Silnik wkręca sie na obroty lecz jest trochę słabszy nawet audi mojego taty b3 1,6 lepiej sie zbiera.
jeśli macie może jakieś pomysły co jest grane to piszcie pozdrawiam