Strona 1 z 1

[80 b3 1.8s/ LPG] Nie odpala ani na PB ani na LPG :?

: 15 gru 2009, 07:16
autor: ace-gori
CZesc mam problem z moją audica, dzis rano poszedlem jak codzien odpalac bo do pracy chcialem pojechac. Było jakis -3 stopnie. Jak to zwykle rano odpalam na benzynie i ... krece i krece i tam raz na jakis czas załapie i po sekundzie zgasnie, na lpg wogole nie łapie. Krecilem az mi aku padł. i na lejce jeszcze probowalismy z kolega i nic, na PB tylko raz na jakis czas łapnie i od razu zgasnie. Co może być tego przyczyną??? Wczoraj jeszcze normalnie palił

: 15 gru 2009, 08:16
autor: WOJTEK26
Na poczatek moze kolego zdradzisz jaki masz silnik bo 1,8 to nie wiele mówi :?:

: 15 gru 2009, 08:25
autor: ace-gori
no wlasnie i tu sie schody zaczynają. moj audi to składak i niewiem jakie dokladnie ejst oznaczenie tego silnika, ale moge wysłac fotke .

http://w205.wrzuta.pl/obraz/3FPAd3qgxmV/100_4160

: 15 gru 2009, 08:35
autor: Audi 80 Polska
Po zdjęciu wnioskuję że to jest NE lub JV zależnie od lat produkcji jeśli to 1.8S czyli 90KM. Czyli jest to gaźnik Keihin I lub jeśli to jest 1.8 75KM to jest to RU też na gaźniku Keihin.
Może masz wodę w benzynie i zmarzła gdzieś w gaźniku...

: 15 gru 2009, 08:43
autor: WOJTEK26
Masz silnik na gaźniku NE,RU lub SF. Skoro niechce odpalic sprawdx czy jest iskra oraz zdejmii patelnie i zobacz czy przy dodawaniu gazu stryzka paliwo do gardzieli.

: 15 gru 2009, 09:22
autor: ace-gori
narazie to ładuje mi sie aku w piwnicy, wiec niema jak sprawdzic czy jest iskra... ale paliwo nie zamarzło w filtrze tez jest.

: 15 gru 2009, 10:40
autor: WOJTEK26
Skoro ładuje sie aku to sprawdz ustawienie rozrzadu czy czasem nie przeskoczył, dodatko wyczysc kopułke i palec.

: 15 gru 2009, 12:04
autor: ace-gori
rozrzad nie przeskoczył na 100 % , a kopułke sprawdze i wyczyszcze. Bo kupiłem swiece nowe ngk i przewody, moze to pomoze, bo juz dawno nie były wymieniane..

[ Dodano: 2009-12-16, 08:24 ]
juz znalazłem przyczynę dlaczego autko nie odpaliło ;/ . Padła mi uszczelka pod głowicą... Jak poszedłem sprawdzac co jest nie tak, to zauważyłem ze reduktor od gazu jest zamarznięty... oj se mysle oby to nie było to, wiec zerkam na zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego i... ubyło na ładnie mysle, wiec wyciągam miarkę oleju i... KAWA Z MLEKIEM... i wszystko jasne. Wczoraj juz głowice wyciągnełem i wezme dzis ją jeszcze sprawdze na szczelność, pokupuje uszczelki i bede składał... Oj ciekawe jakie mnie to koszty wyniesie ;/