[2.0 ABK] potrzebna pomoc przy diagnozie
: 15 gru 2009, 17:25
Proszę o pomoc
Kupilem audi, które gasło na benzynie i gazie...
Wymieniłem kopułkę, kable, świece, czujniki temp, filtr powietrza
Przekaźnik 30 sprawdzony, nastawnik wolnych obrotów tak samo...
Przy zmianie swiec okazało się że są mokre, czyli wychodziłoby, ze zła mieszanka... jednak czujnik niebieski jest sprawny.
po zakonczeniu wszystkich zabiegów po odpaleniu silnik zaczął falowac obrotami i dodanie gazu powodowalo przygaśniecie albo zatrzymanie silnika, wskazówka obrotomierza bardzo szybko spadała... aż tu nagle ojciec wyjmuje wtyczke przepływki i samochód zaczyna pracowac idealnie, piekne przejscie z wysokich obrotow na niskie, obroty nie opadaja prawie do zera jak do tej pory tylko pieknie trzymaja okolo 850 - 900
moje pytanie jest takie: czy to swiadczy o uszkodzeniu przeplywki, czy jest jeszcze coś co moze zaklucac jej prace???
Kupilem audi, które gasło na benzynie i gazie...
Wymieniłem kopułkę, kable, świece, czujniki temp, filtr powietrza
Przekaźnik 30 sprawdzony, nastawnik wolnych obrotów tak samo...
Przy zmianie swiec okazało się że są mokre, czyli wychodziłoby, ze zła mieszanka... jednak czujnik niebieski jest sprawny.
po zakonczeniu wszystkich zabiegów po odpaleniu silnik zaczął falowac obrotami i dodanie gazu powodowalo przygaśniecie albo zatrzymanie silnika, wskazówka obrotomierza bardzo szybko spadała... aż tu nagle ojciec wyjmuje wtyczke przepływki i samochód zaczyna pracowac idealnie, piekne przejscie z wysokich obrotow na niskie, obroty nie opadaja prawie do zera jak do tej pory tylko pieknie trzymaja okolo 850 - 900
moje pytanie jest takie: czy to swiadczy o uszkodzeniu przeplywki, czy jest jeszcze coś co moze zaklucac jej prace???