Strona 1 z 1

[80 B4 ABT PB+LPG ] Przyczyny zalewania silnika ?

: 10 sty 2010, 12:14
autor: Canibal
Witam mam takie pytanie co moze wplywac na zalewanie sie silnika ? Jakis czas temu wymienilem wtrysk caly góra i dół problem jest nadal .Moje pytanie brzmi czy oprócz pompy paliwa jeszcze cos ma wplyw na to ze silnik jest zalewany benzyna ? Poniewaz chwilowo nie mam jak sprawdzic pompy (brak garazu a na zewnatrz biało) , a chciałbym to zrobic ew.kupic pompe i wymienic.Nie wiem czy mam takie szczescie czy pecha moja ori kiedys mi zdechla wymienilem na nowa z alledrogo , po jakims czasie padła potem wymienilem na bosha i teraz nie wiem czy ona juz tez padla czy tez nie.Jakis czas temu telepalo mi buda i falowaly obroty , zdjalem filtr powietrza i na wolnych obrotach nie dostawal paliwa.Jak dodalem gazu to wtedy dostawal.Aktualnie nie mam problemow z obrotami tylko z zalewaniem silnika , potrafi mi go zalac i juz nie moge odpalic go .Na gazie jezdzi wzorowo zadnych problemow.

: 10 sty 2010, 13:16
autor: Audi 80 Polska
Gdyby pompa paliwa była niesprawna to raczej nie miałbyś problemów z zalewaniem silnika.
Czy napewno zalewa silnik, może podaje za mało paliwa?
Może masz rozjechaną mapę wtrysku benzyny przez złą lub brak emulacji przy jeździe na LPG.

: 10 sty 2010, 13:41
autor: grze
A sprawdzałeś/wymieniałeś niebieski czujnik temperatury?

: 10 sty 2010, 13:57
autor: quattromtm
moze sonda lambda? tez ja sprawdz, moze dokonczyla zywot i dawke paliwa dostaje jak na zimnym?

: 10 sty 2010, 14:13
autor: Canibal
A wiec tak czujniki byly wymienione przed jesienia zeszlego roku ,kable kopulka wymienione w wakacje , sonda wymieniana byla na jesien zeszlego roku .Krokowy i moduły wtrysku tak samo byly zmienione.

Ogólnie chodzi na PB teraz dobrze tylko czasami potrafi samochod zgasnac na PB i nie da sie go odpalic chyba ze krece b.dlugo to moze w koncu zaskoczy.Jak nie moge odpalic i przelacze na LPG po chwili krecenia odpali , przejade kawalek przełacze na PB i jade dalej normalnie na PB .

Bylem sprawdzic pompe ale nie udalo mi sie :P Który z przewodów w bagazniku to jest powrot a który idzie do wtrysku ? Są 2 przewody jeden cienki pseudo plastikowy cos w tym stylu i drugi grubszy gumowy.Bo ja nie wiem :(

Druga sprawa mialem odpalone auto na pb i sprawdzilem jak pompa pracuje ,i slychac bylo tak jakby szumy ze zbiornika i takie delikatne buczenie.Pompa pada czy jak ?

: 10 sty 2010, 14:53
autor: PI7er
To normalne ze buczy pompa, ja bym jeszcze sprawdzil cisnienie paliwa ktore jest podawane na wtrysk, moze jest za wysokieco by oznaczalo uszkodzony regulator cisnienia paliwa.

: 10 sty 2010, 14:57
autor: Canibal
nie wiem jak sprawdzic ciesnienie na wtrysk i czym :-/ poniewaz jak wypne przewod paliwowy przed wtryskiem to nie sprawdze jakie podaje cisnienie na wtrysku .
Bylem na tym mrozie chcialem sprawdzic regulator ale niestety nie moge rozkrecic go :-/ 4 sruby poszly gładko ale nie moglem odkleic reszty mocno sie trzyma a nie chcialem nic zerwac wiec zostawilem narazie tak jak jest.

: 10 sty 2010, 15:53
autor: PI7er
Cisnienie mierzy sie odpowiednim manometrem, doczlap sie na LPG do jakiegos warsztatu i niech tam Ci sprawdza jsakie masz i jakie powinienes miec.