Strona 1 z 1
[80 B4 2.0 ABK]Obroty zacinają się
: 08 maja 2007, 09:54
autor: nitro20
Witam po wymianie uszczelki w silniku pojawił sie problem z obrotami mianowicie nie zawsze opadają tj zatrzymują sie na 1400 obr/min czasem opadają do normalnego stanu tj
900 obr/min. przy zacięciu i zatrzymaniu sie na 1400 wystarczy musnąć w pedał gazu i jest ok spadają dalej w dół na 900. Co moze się zacinać? linka raczej nie ponieważ jest dosyć luźno. podłączałem samochod pod komputer i nie było błędów wiec raczej cos mechanicznie chyba.
Proszę o pomoc i z góry dziekuję koledzy
Marcin
: 08 maja 2007, 10:05
autor: Organista18
Ja bym chyba jednak postawił na zacinającą się linkę... ewentualnie też silniczek krokowy, ale to wykazało by błędy na komp, także raczej odpada. Sprawdź dobrze linkę....
: 08 maja 2007, 11:33
autor: PABLO
Ja bym stawiał na silniczek krokowy lub przepustnice. U mnie też tak jest czasem. Chyba trzeba będzie to wyczyścić
: 08 maja 2007, 11:44
autor: foxbat
silniczek krokowy może się zacinać a przy tym nie wywali błędu - także trzeba to samemu sprawdzić dobrze.
: 08 maja 2007, 18:16
autor: szponi
Moim zdaniem, to mała przepustnica sie nie domyka, silniczek wchodzi dopiero do akcji jak przepustnica jest całkowicie zamknięta. Najprosciej - zdejmij gumę przy kolektorze dolotowym i zajrzyj do środka. Pootwieraj kilka razy obie przepustnice i bedziesz widzial czy jest ok. Przy ewentualnym czyszczeniu sprawdź też kanaliki podcisnieniowe czy nie sa pozatykane.
Pozdrawiam
Szponi
: 08 maja 2007, 18:33
autor: PABLO
A czym tą przepustnice wyczyścić?
: 08 maja 2007, 20:51
autor: Organista18
PABLO pisze:A czym tą przepustnice wyczyścić?
Benzyną ekstrakcyjną np
: 09 maja 2007, 16:50
autor: szponi
Ja czyściłem u siebie PB95 :mrgreen: Niewielką ilość paliwka mozesz wziąc w następujacy sposób, przy kolokterzo dolotowym odkrecasz przewod paliwowy w pancerzu przy czujniku zimnego wtysku (taki niebieski, klucz 10 lub 13, nie pamietam) podstawić słoiczek, poprosić drugą osobę żeby na chwilkę włączyła i wyłaczyła zapłon i masz paliwko. Jak poleci do kolektora z brudami po czyszczeniu, to nie martw sie tym zbytnio, spali je i wyrzuci ze spalinami. Jak przesadzisz z iloscią paliwa do czyszczenia to go zalejesz. Tym tez zbytnio bym sie nie martił. Przy odpalaniu nózka w podłogę, otwarte 2 przepustnice, nadmiar wyrzuci i odpali. Tylko przy zakrecaniu nie zapomnij założyć z obu stron podkładek, bo może cieknąć, a najlepiej tych samych w te same miejsca i nie ukręć śruby
Powodzonka
Pozdrawiam
Szponi
: 10 maja 2007, 23:06
autor: Dr Klauf
Witam ma podobny problem co nitro tyle ze dodatkowo dochdzi do tego troszke nie rowna praca silnika czy moze to byc wina swiec ktore nie wypalaja do konca mieszanki paliwowej lub przestawiony zaplon nie ma problemow z odpalaniem cyka od pierwszego przekrecenia kluczyka
: 11 maja 2007, 00:10
autor: Doc
Dr Klauf, kopułka, palek, przewody, świecie - czyli standard. Od tego zacznij.