Strona 1 z 1

[80 B3 NE 1.8+LPG] dziwne palenie w zimie

: 21 sty 2010, 21:32
autor: davidpolska
Panowie mam taki problem; jak autko mi stoi po nocy i chce go rano odpalić na PB to odpali po wyciągnięciu ssania na full; przepustnica się zamknie i ok; ma jakies 1200 obr/min jak odpali; nie wiem czy to nie zamało; czasami jak jest cieplej to przy pełnym wyciągniętym ssaniu ma 1600obr.min; jak juz odpali to przez 30 sekund chodzi równo a potem strasznie nie równo; i teraz tak: jak mu nacisne gaz i wyłącze ssanie całkowicie to zaczyna chodzic równo i wszystko ok' ale jak mu znowu włącze ssanie i puszcze gaz to chodzi nie równo; nie wiem czy zadużą dawke podaje paliwa; czy jest zle ustawione CO; mam nowy gaźnikKeihin ; i jak jest podstawa po gaźnikiem taka gumowa to ona jest mokra ?? pomóżcie;

: 21 sty 2010, 22:49
autor: marko
Skoro podstawa jest mokra ( pewnie paliwo ) to by wskazywało na zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej czyli "utopiony - nieszczelny pływak" lub zacięty zawór iglicowy odcinający dopływa paliwa do komory pływakowej , ewentualnie źle - zbyt wysoki poziom paliwa - konieczna regulacja .
A czy gaźnik ( nowy czy po regeneracji ) przed zamontowaniem był wyregulowany ?

: 22 sty 2010, 14:37
autor: davidpolska
kupiłem gaznik po regeneracji od goscia z Kalisza; zapłacielem za gaznik 350zł;wyglądał jak nowy; mówił ze jest wyregulowany itp; tylko zakładać i tyle;gwarancja 6 miesięcy; jak to teraz wyregulowac; moze ja coś zle podpiolem np.linke od ssania;ale jak wyciągne ssanie to przepustnica mi sie zamyka ; to chyba jest dobrze zamontowana; koledzy pomozcie jak to wyregulować' czy cO ma cos do tego???

: 22 sty 2010, 14:49
autor: marko
Zdejmij całą obudowę filtru powietrza , odpal i zobacz z kąd wycieka paliwo , być może będziesz musiał przegazować . Może wyciekać z komory pływakowej wówczas pływak i zawór iglicowy do sprawdzenia lub z pompki przyśpieszacza - uszkodzona , nieszczelna membrana . Po lokalizacji wycieku pozustaje rozebrać i grzebać samemu albo reklamować u sprzedawcy .

: 23 sty 2010, 23:08
autor: davidpolska
MARKO ;)nie z gaźnika nie wycieka sprawdziłem; tak jakby od spodu bo ta czarna guma jest mokra tylko z jednej strony' może czas ją wymienić?? zrobi to jakąś robotę/? HELP; a poza tym mam taki problem też; ze jak temperature mam nawer 70 stopni i jak przeżuce na gaz to sie przezuci bez kliku; ale jak dam na luz to obroty są niskie okolo 600 obr/min; dopiero jak osiągnie tem 90 stopni to obroty wzrosną do 850 ale i tak mało bo trzęsie; na benzynie obroty są ok/' nawet przy 60 stopniach mam 900 obr/min

: 23 sty 2010, 23:54
autor: bloku
A jak facet wyregulował gaźnik skoro tego typu chodziły w różnych autach i każde miało trochę inny system "dostawy" powietrza?!

Jak dla mnie przelewa Ci zaworek wtrysku rozruchowego. Może być tak że czujnik jest uszkodzony i cały czas leje. A jeśli guma jest mokra to może też brakować krućca ciśnieniowego lub też jest pęknięty - często łatwo to uszkodzić przy montażu.

: 24 sty 2010, 22:21
autor: marko
Jeżeli chodzi o gaz , to jest to kwestja odpowiedniej regulacji .
Podstawę umową należy wymienić gdy się rozwulkanizuje i przez nią ciągnie lewe powietrze .
Zobacz czy z pompki przyśpieszacza nie cieknie paliwo w momencie dodawania gazu , może podciekać pod membraną .