Witam klubowiczów. mam małe pytanko. otóż jest sobie taki karburator w mojej audiczce i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób są podłączone do niego wszystkie podciśnienia. Schematy i rysunki z książek niewiele pokazują albo są w języku dla mnie obcym. jeśli ktoś z was mógłby mi przesłać jakieś fotki tych wężyków byłbym bardzo wdzięczny. lub po prostu opisał jak je podłączyć.
Stary ja tez z tym walczylem i jak narazie mam podlaczone te podcisnienie ale i tak szukam innego sposobu podlaczenia bo to co mam nie jest na 100%dobrze.Ja posiadam gaznik Keihin I naj prawdo podobniej.Mam fotki od kolegi bartka jak on ma podlaczone te podcisnienie.
Pozdr
: 26 sty 2010, 10:45
autor: Satar
mały81 racja. Mało było gaźników w 80 tkach, ale ten jest seryjny
Ja mam co prawda silnik SF, ale na wyposażeniu rzeczonego keihina I i według mojego podłączenia to wężyk na pierwszym planie (kiedyś był przezroczysty) wychodzący z gaźnika idzie pod spód obudowy filtra powietrza. Zielony w głębi idzie do zielonej bańki przed którą jest trójnik- z niego idzie do przodu gaźnika. jak chcesz zdjęcia to podeślij nr. tel. na PW
: 26 sty 2010, 14:47
autor: marko
W książce AUDI 80 image114 jest dokładny schemat połączeń podciśnień
: 26 sty 2010, 15:29
autor: bloku
Temat powtarzany. W jednym z nich podałem link do materiałów gdzie wszystko jest pokazane jak na dłoni. To jest Keihin I na module ciśnieniowym. Jest to nie najlepszy gaźnik co do trwałości ale łatwy w naprawie i regulacji - ciesz się że to nie Pierburg 2E2 lub 2EE.
Jakkolwiek tu masz link do materiałów www.tkaudi.org (poddział download - wybierz materiały do B2 - tam jest pełny opis Keihin I)
: 06 lut 2010, 11:01
autor: Satar
orinoko,
Zielony [strzałka 1] idzie nad linki od ssania i gazu do banieczki [ koło Strzałki 2]. Natomiast przezroczysty[kółko 1] idzie pod spód obudowy filtra powietrza od lewej strony Patrz czy nie spadł z miejsca oznaczone jako kółko 2. Z prawej strony podłącz przewód, który idzie od tej bańki okrągłej z wlotu powietrza do filtra. Nic skomplikowanego
: 01 kwie 2013, 10:24
autor: wojtusm85
panowiie mam problem z moim gaznikiem a mianowicie przy okolo 2,5 tys obr. sie dlawi i nie chce jechac dopiero po chwili dalej nabiera mocy. wymienilem gaznik na taki po regenerecji bo myslalem ze to moze pompka przyspieszenia ale widocznie to nie to. co mam robic ??? kupic jeszcze jeden gaznik czy szukac przyczyny gdzie indziej? prosze o pomoc i kontakt na maila WOJTUSM@POCZTA.FM
: 12 lip 2013, 20:26
autor: 6199
witam.poszukuję kogos dobrego kto wyreguluje mi gaznik w audi zeby grał mi w stu procentach.szukam w Warszawie lub okolicach.proszę o pomoc