Strona 1 z 3
[2.0 16v ACE]Nie odpala
: 26 sty 2010, 13:25
autor: Furti
Mam problem z moim Audi:/ Wczoraj po 2 dniach stania na mrozie jak ją odpalałem to cięzko palila.Strasznie chyrlała i wkoncu zapaliła.Wstawiłem ją specjalnie do garazu żeby nie marzła bidula, i na złość zrobiła mi kuku.Dzisiaj nie chce wogole zapalic.Początkowo myślałem, że brakuje paliwa więc wlałem 10L z kanistra.Nie pomogło....Co to może byc?Iskra jest,pompa chodzi.Paliwo mogło by zamarznąć? Proszę o pomoc
: 27 sty 2010, 19:12
autor: damian_23_23_
wszystko jest mozliwe ze paliwo zamarzło ale nie w 100%. spróbój zdjąć gume z przepływki podniesc klape i na podniesionej klapce przekrec stacyjke. jesli usłyszysz gwizd to paliwo dochodzi jesli nie to szukanie zatoru cie czeka. Jesli paliwo dochodzi to masz do sprawdzenia cewke zapłonową, modół zapłonowy, czujnik halla
: 28 sty 2010, 10:24
autor: Furti
Ostatnio na VAG-u u Solskiera wyskoczył mi jeden błąd i właśnie związany z Hallem:/ Można podjąć próbę zapalenia auta na pycha?
: 28 sty 2010, 21:44
autor: scott
próbę można podjąć zawsze ale nie wiadomo jak się to skończy a zwłaszcza na prawie zamarzniętym oleju.
Re: [2.0 16v ACE]Nie odpala
: 30 sty 2010, 08:38
autor: mariusz1971
Witam,miałem do wczoraj taki sam problem z takim samym silnikiem,znalazłem przyczynę,uszkodzona pompa paliwa. Najlepsze jest to,że podawała paliwo ale pod słabszym ciśnieniem to mnie zmyliło i rozebrałem pół samochodu. Rozebrałem ją,skończył się komutator na wirniku,wytrł się prawie całkowicie.
: 30 sty 2010, 08:58
autor: Furti
A jak na samo starterze i plaku tez nie chce zapalić to co?
: 30 sty 2010, 10:35
autor: przemas1144
kolego a jak wygląda filterek paliwa
: 31 sty 2010, 11:24
autor: krzysztofNH
Witam.
Pytanko ale na samostarterze zaczyna cokolwiek gadać czy nic, zero odzewu??
Ja jeszcze na Twoim miejscu sprawdziłbym wtrysk rozruchowy czy działa i cz w ogóle jest iskra.
A na popych nie polecam odpalać naszych 16 bo z tego co wiem od kilku użytkowników to przy takich próbach często zdarzają się strzały. Co jak sam wiesz może być kosztowne.
Powodzenia w naprawach i czekamy na owocne postępy w rozwiązywaniu problemów
: 01 lut 2010, 16:26
autor: mariusz1971
Witam,na benzynie w spreju odpalała u mnie, a iskrę masz?
: 01 lut 2010, 16:45
autor: Furti
Sprawdzałem czujnik Halla...Wykręciłem aparat zapłonowy i kręciłem.Oscylowało od 0-10V z groszami.Auto nie gada wcale.Samo kręcenie i nic więcej.
: 01 lut 2010, 22:36
autor: krzysztofNH
Mówiąc szczerze to na mój gust troszkę za mało
Chyba że masz już padnięty aku.
A sprawdzałeś czy jest w ogóle iskra na świecach??
: 02 lut 2010, 07:33
autor: Furti
Sprawdzałem napięcie na kopułce podczas kręcenia i napięcia nie ma wcale...Z Cewki wychodzi 11.7 ale z kopułki juz nie wychodzi..
: 02 lut 2010, 21:25
autor: krzysztofNH
Chyba chciałeś napisać że do cewki dochodzi 11,7 V bo z cewki już wychodzi dużo więcej.
Ale wracając do sedna sprawy to sprawdź sobie kopułkę bo to prawdopodobnie w niej leży problem. Albo zrób tak: odłącz kabel dochodzący do kopułki z cewki i na jego koniec załóż świecę, przyłóż ją do bloku silnika i zobacz czy jest iskra.
: 03 lut 2010, 18:13
autor: Furti
Iskra jest.Sprawdzałem na każdej świecy.Co dalej?Jakie powinno być napięcie na cewce na zapłonie a jakie podczas kręcenia. Dodam iż auto ostatnio zaczęło mi sporo palić.Za 50 zł robiłem 50 km!!!!Jeśli padła by sonda, to jest możliwe aby auto nie paliło?
: 06 lut 2010, 09:46
autor: krzysztofNH
Cześć wybacz że tyle milczałem ale roboty miałem pełno i się odrobić nie mogłem.
Co do Twojego problemu to hmm wydaje mi się że gdyby była sonda to fakt auto dużo więcej pali alo normalnie powinien odpalić. Spróbuj odpiąć sondę odepnij klemę na jakieś 10 min i wtedy spróbuj startować. Jeśli sonda aż tak bardzo daje w dupe to po jej odpięciu silnik dostanie dawkę "awaryjną" i nie powinien się zalewać.
Jeśli to nie pomoże to jest jeszcze jedna opcja ściągnąć gumę z przepływomierza podnieść talerzyk i próbować odpalić.