Strona 1 z 1
[b3 1.8 JN bp/lpg] wolne obroty miedzy 1500 a 2000
: 26 sty 2010, 16:20
autor: moto18
Witam serdecznie panowie poradzcie co jest mojej audiczce zpo zapaleniu i chwilowej jezdzie ma obroty cos ponad 1500 do 2000 i nawet jak jest rozgrzana a jak zgasze auto i za pół godziny odpale juz ciut ostygnie to przez chwile ma wolne obroty i potem znowu tak koło 1500 , dzieje sie to na BP jak i LPG , jest to pełny wtrysk mechaniczny , są podobne tematy ale z silnikami ABK a mój jest JN i mój niema silnika krokowego chyba z tego wiem.. prosze o pomoc thanx
//popraw ortografy
: 26 sty 2010, 16:59
autor: Tomcio90
identyczny problem miałem, ustąpił po zrobieniu na nowo adaptacji
: 26 sty 2010, 22:12
autor: marko
Prawdę mówiąc nie wiem jak wygląda wtrysk mechaniczny , ale jeżeli są tam jakieś siłowniki podciśnieniowe to sprawdź czy któryś nie otwiera wbrew Twojej woli przepustnicy - w gaźnikach jest coś takiego .
: 26 sty 2010, 22:36
autor: spiczi
: 26 sty 2010, 22:38
autor: moto18
Tomcio90, a ty masz wtrysk mechaniczny?? adaptacja to znaczy rozłączenie aku na chwile i zapalenie i pozostawinie go az włączy sie wentylator?? mam tak rozumiec
[ Dodano: 2010-01-26, 22:54 ]
spiczi, dzieki wielkie kurcze ten temat co mi podałes ma takie same objawy co u mnie ...
https://audi80.pl/5092.htm tylko nie wiem o co biega o który chodzi zawór
: 26 sty 2010, 22:54
autor: Masa
Witaj ja też miałem ten problem, musiałem wyregulować położenie i wycentrować talerz w przepustnicy i pomogło. Mógł Ci strzelić gaz i przestawić a co najgorsza rozwalić talerz i znaczą się zawieszać.
: 26 sty 2010, 23:00
autor: moto18
aha oki jutro sciągne gume tak jak piszesz i zobacze wycentruje talerz moze pomoze ale jeszcze odrazu ten zawór co piszą chłopaki w podanym linku chciał bym sprawdzic tylko nie wiem o jaki biega...
: 26 sty 2010, 23:05
autor: Masa
Będzie Ci ciężko wycentrować talerz to musi być idealnie położone bo zaraz będzie się przycinało itd potem jeszcze wyregulujesz "wysokość" talerza i powinno być dobrze;) Zobacz jeszcze rzeczywiście ten czujnik temperatury i ten "zaworek";)
: 26 sty 2010, 23:10
autor: moto18
Masa, a wiesz o jaki zaworek chodzi ?? czy on jest obok termostatu czy to cos koło cewki z wtyczką ??
[ Dodano: 2010-01-29, 09:33 ]
panowie zlokalizowałem problem a mianowicie tentalez w rozdzielaczu przymarzł i mogł sie zacinac i dla tego czasem było oki po rozgrzaniu a czasem nie . Wyczysciłem bo była tam taka maz i ona zamarzła i wszystko wruciło do normy , spalanie gazu tez