Strona 1 z 1

[B3 2,0e aad] Brak wolnych obrotów. Pomocy!!!

: 29 sty 2010, 16:41
autor: Koppa
Witam. Jestem tutaj nowy. Mam następujący problem posiadam Audi 80 b3 89rok na mechanicznym wtrysku z LPG. Kupiłem je pól roku temu chodziło tylko na gazie ponieważ wtrysk był po strzale gazu. Chcę teraz zrobić żeby jeździło na benzynie instalacja gazowa została odłączona wymieniony wtrysk razem z prze pływka wszystkie czujniki instalacja elektryczna doprowadzona do stanu uzytkowalnosci.I wszystko ładnie pięknie auto odpala od strzała aż jestem w szoku ale co z tego gdy puszczam pedał gazu odrazu gaśnie.Praca silnika po puszczeniu gazu wygląda tak jak bym ja chciał zgasić nic nie prycha ani nic po prostu gaśnie:(:(:( pomocy auto stoi już drugi miesiąc mam już tego dość zresztą mój portfel tez:(

: 30 sty 2010, 08:16
autor: WOJTEK26
Sprawdz czy działa Ci zawór powietrza dodatkowego oraz sprawdz czy masz dobra mieszanke na PB mimo założenie sprawnego rozdzielacza trzeba skontrolowac i wyregulowac skład mieszanki.

: 30 sty 2010, 15:42
autor: Tasiorsky
Ja mam podobnie tyle ze w silniku 2.3NG. I podejrzewam te beznadziejne Wtryski mechaniczne. Nie wiecie ile moga takie kosztować i czy jest problem z ich wymiana?

: 30 sty 2010, 19:06
autor: zakula81
Koppa Wywal krokowca i zastąp go jakimś mechanicznym zaworem. Sprawdzisz wtedy czy to wina krokowca - regulatora biegu jałowego. Na forum znalazłem kiedyś instrukcję od NG dotyczącą falowania obrotów. Forumowicz, który to umieścił miał NG ale mimo to wykorzystałem to przy swoim aad i pomogło. Zawarte jest tam po kolei co i jak sprawdzić. Na Twoim miejscu właśnie sprawdziłbym wszystko dla świętego spokoju. Musisz praktycznie tylko mieć miernik elektryczny no i cierpliwość:)

: 31 sty 2010, 15:30
autor: Koppa
Dzięki wielkie. Jak macie jeszcze jakieś pomysły będę wdzięczny.

[ Dodano: 2010-02-01, 16:21 ]
Tasiorsky. Widziałem ostatnio na necie używane wtryski do 2,0 za 60zł komplet. Jeżeli chodzi o regeneracje to 59zł za zestaw regeneracyjny na jeden wtrysk.