Strona 1 z 1
[80 B3 1.8S]problem z obrotami
: 26 gru 2006, 15:37
autor: najgosia
mam problem z moim audi b3 1.8 na pojedynczym wtrysku.z symbolem 89.dziwna wersja z komputerem.problem polega na tym ze przy redukcji obroty spadaja praktycznie do zera.ale nie zawsze chodzi jak mu sie podoba.dzieje sie to tylko i wylacznie w zimie i kiedy jest wilgotno.w lecie nie ma zadnych problemow.wymienilismy w ubieglym roku wtrysk,sonde lambda i czujnik temperatury,ale w tym roku dzieje sie to samo.bardzo prosze o szybka pomoc. :idea:
: 26 gru 2006, 19:17
autor: Oofol
Może przewody wysokiego napięcia są do wymiany!?
dzieki
: 26 gru 2006, 19:37
autor: najgosia
wymienilismy tez swiece kable kable orginalne w kwietniu tego roku i tydzien temu zmienilismy akumulator,czy ma to zwiazek z alternatorem bo jeden z wielu mechanikow nam powiedzial ze jest nieprawidlowy prad na wyjsciu,w jaki sposob mozemy sprawdzic przewody.czy powodem moze tez byc nieprawidlowa praca komputera? dzieki za pomoc
: 26 gru 2006, 19:45
autor: Oofol
Na alternatorze od tyłu jest regulator napięcia może on jest do wymiany ale ciężko powiedzieć. Przewody trzeba wyjąć i sprawdzić ich opór. wartości dopuszczalne są w książce serwisowej (typu:"sam naprawiam") jest też ona w dziale download.
: 30 gru 2006, 15:46
autor: jarema
Może jest jakiś problem ze stykiem wolnych obrotów. Powinien znajdować się w urządzeniu wtryskowym. Jeśli pedał gazu jest zwolniony załącza się styk wolnych obrotów i komputer dawkuje paliwo w odpowiedni sposób. W momencie gdy taki styk jest rozłączony a pedał gazu, jest zwolniony to oczywiście że obroty mogą spadać ponieważ będzie podawany zły skład mieszanki do silnikia.
: 14 mar 2007, 09:21
autor: najgosia
jarema jakis ty genialny wiesz ze chyba masz racje
dobra ale co mam zrobic z tymi kablami?tzn.z pedalem gazu szczeliles w 10 robi takie"tik"i chodzi jak burza potem robi kolejne "tik"i go muli.myslelismy ze cylinder ale to juz sprawdzone i niestety nie wiec zobaczymy te kabelki co mowisz.nie wiem czemu ale mam wrazenie ze masz racje.