[80 B4 2.0 ABK LPG] Problem z ustawieniem wałka pośredniego.
: 31 sty 2010, 14:46
Witam
Po zablokowaniu sterownika i ustawieniu zapłonu silnik pracował na 600 - 700obr/min.Przy zmianie rozrządu sprawdziliśmy ustawienie znaków i tu pojawił się problem.Wałek rozrządu pokrywa się z OT na plastikowej obudowie, znak na obudowie rozrządu pokrywa się z kołem przy wale korbowym ale na wałku pośrednim mam taki sam znak OT jak na wałku rozrządu a na kole przy wale korbowym nigdzie nie znalazłem nacięcia, poza tym znak OT nie pokrywa się z niczym a palec aparatu zapłonowego ustawiony jest na pierwszy cylinder.Nie wiem czy w takiej sytuacji da radę ustawić zapłon na znacznik 6st?
Po zablokowaniu sterownika i ustawieniu zapłonu silnik pracował na 600 - 700obr/min.Przy zmianie rozrządu sprawdziliśmy ustawienie znaków i tu pojawił się problem.Wałek rozrządu pokrywa się z OT na plastikowej obudowie, znak na obudowie rozrządu pokrywa się z kołem przy wale korbowym ale na wałku pośrednim mam taki sam znak OT jak na wałku rozrządu a na kole przy wale korbowym nigdzie nie znalazłem nacięcia, poza tym znak OT nie pokrywa się z niczym a palec aparatu zapłonowego ustawiony jest na pierwszy cylinder.Nie wiem czy w takiej sytuacji da radę ustawić zapłon na znacznik 6st?