Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 16V ACE] Digifant zamiast Ke-Motronica problem

: 11 lut 2010, 22:21
autor: msauto
Zmienilem ke-motronica na digifanta I. Tylko ze teraz mam problem z odpaleniem silnika.
Wstawilem wszystko od G60 czyli kaseta, wtryski, czujnik temperatury, copot.
Podczas uruchamiania silnik jak by probowal zalapac ale zaraz gasnie. iskra jest, paliwo dochodzi.
Czy ktos ma jakas wiedze na ten temat?
Jesli tak to prosze o pomoc.
z gory dzieki

[ Dodano: 2010-02-12, 20:59 ]
no i dokonalo sie :). nastepna ACE na digifanicie. jedno co moge powiedziec to tyle ze to nie to auto. silnik chodzi rowniutko, wkreca sie na obroty, jak na razie super.
poza tym wywalilem mikser i wstawilem blosa. na gazie tez rewelka.
pozdrowienia dla Słonika i podziekowania za poswiecenie czasu.
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

: 19 mar 2012, 18:15
autor: jarek11051986
zamierzam

[ Dodano: 2012-03-19, 18:15 ]
';

[ Dodano: 2012-03-19, 18:17 ]
witam szukam coś na temat swapu z ke motronica na digi do silnika ace 2.0 16v z gury pozdro :->

[ Dodano: 2012-03-19, 18:19 ]
co jest potrzebne aby to chodziło bo mam same problemy z mechanicznym wtryskiem

[ Dodano: 2012-03-19, 18:25 ]
prosze o pomoc :-(

: 19 mar 2012, 18:49
autor: Pieterb
jarek11051986 pisze:[ Dodano: 2012-03-19, 18:25 ]
prosze o pomoc

tu masz podobny temat ace-zmiana-na-digifanta-t64066.html

: 19 mar 2012, 19:03
autor: jarek11051986
prosze o pomoc

: 20 mar 2012, 16:59
autor: Słonik
Nie ma sprawy kolego. Za wiele nie wiem ale co moge to pomoge.
Dla potomnych, krotki i tresciwy opis co i jak.
evolution pisze:z elementow potrzebnych napewno wymienic nalezy...
ECU DF1 Z WTYCZKA
WTRYSKI Z WIAZKA SAMYCH WTRYSKÓW
LISTWA PALIWA Z PRZEDLUZKAMI LUB CUSTOMOWA
4 ORINGI DO WTRSYKÓW MECHANICZNYCH
wezyk 3.2 mm 1,5 metra
krociec wody z glowicy pod aparatem z abf z klima i niebieski czujnik
z elementow mniejszej wagi przepustnica od pg
silniczek krokowy od pg z wtyczka
dodatkowo 2 srubki lub wkrety 3mm
kilka wiekszych i mniejszych trytytek
duza igla do szycia lub dwie.
pol metra przewodu na wszelki wypadek
generalnie male wytlumaczenie co do czego i dlaczego
piny stosowane do wtyczek w motronicu i digifant sa identyczne, ponadto wiazki elektryczne maja czesc przewodow o identycznym znaczeniu, stad pomysl aby nie wyciagac wiazek a tylko poprzepinac piny... wtyczki sa w zasadzie dwuczesciowe wiec proponuje potrenowac na wtyczce z digi zeby nauczyc sie jak wyciagac piny bez uszkodzenia. z wtczki digi NIE WYCIAGAMY KABELKA Z PINEM 23 BEDZIE POZNIEJ POTRZEBNY.... pierwsza rzecza jaka musimy zrobic to lekko przesunac plastyk zabezpieczajacy konektory a znajdujacy sie we wtyczce od strony okablowania przesuwa sie go na dluzszy bok wtyczki.
nastepnie bierzemy igle i wkladamy ja od strony idacej zwykle do ecu obok konektorka w kanalek ktorych de facto sa dwa z dwoch stron... musimy pamietac o docisnieciu kabla od danego konektora do wtyczki. ruszamy igla na boki wyciagamy i dokladnie to samo robimy z drugiej strony po czym delikatnie wyciagamy konektor.. przy 3 powinno juz isc jak z platka i wtyczke rozbierzecie gora w 2 minuty...
roznice miedzy wiazkami ktore nas interesuja to
brak copot'u 3 pin przy dolocie z filtra
brak wtryskiwaczy 2 piny gdzies przy kolektorze ssacym
krokowiec na dwa piny ale waska wtyczka...
z krokowcem jest tak ze powinno byc ok nawet nie ruszajac ori z motronica, jakby sie ktos uparl przeklada wtyczke identycznie jak z ecu..
z copotem mamy latwo bo wykorzystujemy wtyczke do potencjometru przeplywki przy dolocie i wogole
co do wtryskow wykorzystujemy wtyczke z wtrysku rozruchowego, niebieska
w dalszych planach jest wykorzystanie bialej wtyczki od czujnika plynu do czujnika niebieskiego umieszczonego w kroccu...
teraz malu kros... digi 1.... motronic... ale uwaga w jednym aucie nie pasowal mi jeden pin....byl pin obok... dojdziecie jak co ale sobie posprawdzajcie kolory...
1 sygnal z rozrusznika......... olac to
2 lambda......7
3 przekaznik pompypaliwa.......12
4 stukowy pin 1....6
5 copot pin 1....26
6 masa na czujniki.... olac...
7 stukowy pin2.3 ....8
8 hall pin 3 vcc kolor czerwono czarny... 21
9 copot pin 2........ 23
10 temperatura cieczy.........3
11 switch biegu jalowego.....28
12 wtryski .... 16 ten kabel to ten do niebieskiej wtyczki.
13 masa ....18
14 zasilanie...... 14
15 switch full..... 31
18 hall pin2 ....30 zielony kabelek z paskiem 2 pin na aparacie...
19 masa 2....36
20 ecu man....22 lub 1 do wyboru... idzie do bialej wtyczki diagnozy w aucie...
22 krokowiec....17
23... ten jeden kabel podlutowac do 14 pinu
25 CEWKA .....11
przy cewce mamy modul nam zbedny wiec wykorzystujemy tylko zasilania i robimy tak.. przy samj wtyczce do modulu odcinamy kable zielony i czarny, gdzies glebiej kabel brazowy... od modulu odcinamy kable niebieski i czerowny, lub je odkrecamy. a laczymy kable zielony do 1 cewki a czarny do 15 cewki. mamy zalatwiony temat iskry.
moze sie zdarzyc ze zniknie wam zasilanie na wtryski i krokowiec na bialo czranym kablu jakby sie tak zdarzylo to bierzemy kabelek przygotowany i prowadzimy kabel od czarnego z cewki do bialo czarnego krokowiec wtryski...
copot wpinamy w biala wtyczke na przeplywce 3 piny. wtryski podpinamy pod niebieska z rozruchowego, a czujnik temp cieczy do bialej...
auto odpali po zalozeniu wtryskow...
zeby bylo ciekawiej nie ma potrzeby wymieciac tulejek poniewaz zastosowanie seryjnych grubych oringow na wtryski mechaniczne zalatwia sprawe nieszczelnosci...
przewodu paliwowe odpinamy od rozdzielacza i podpinamy pod listwe. podpinamy podcisnienia, do ecu obowiazkowo rowno 1 metr..
jesli zostaje seryjna przepustnica to musimy zalsepic dysze srednicowe od odmy i krokowego czerwone i niebieskie bo beda za wysokie obroty... to na tyle w telegraficznym skrocie...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122473