[80 B4 2.0 ABK] Ustawienie prawidłowej pracy silnika
: 13 lut 2010, 23:12
Jest problem jaki jest znany na forum ale nie moge rozgryzc tego auta do konca
Czytajac forum od pewnego czasu reanimowaliśmy 2.0 ABK
Problemem bylo falowanie obrotów ,gasniecie auta,problemy z odpalaniem,słaba moc
Auto jest zagazwane ale to mnie nie interesowało bo ustawiac na beznynie wszystko trzeba.
Na gazie w miare dobrze.
Zostało zrobione
Czujnik temperatury cieczy
Zaslepienie wiszacych wezyków
Naprawa klapki przepływki
Czyszczenie przeplywomierza
Ustawienie przeplywomierza
Wymiana sondy
Wymiana uszczelek przepustnicy,przeplywomierza
Uszczelnienie przeplywomierza i przeroznych wezy opaskami
Ustawienie przepustnicy
Czyszczenie przepustnicy
Czyszczenie regulatora wolych obrotów
Wymiana termostatu
Z uszczelka pod kolektorem dolotowym poddalismy sie bo cudowne imbusowe sruby ...i ostatnią szlag trafił w sobote popoludniu
Efekt taki że obroty czasem walna w dół jeszcze ale naszczescie po falowaniu,dzisiaj bardzo nawalilo sniegu i nie bylo jak sprawdzic jakie kopyto ma auto bo przeplywke ustawilem tak zeby ladny byl ten spadek na wolne obroty ale chyba nie za dobrze reaguje na gaz-ale nie chce mieszac jak jeszcze nie ma pelnych informacji.
Chciałbym sie dowiedzieć:
Napiecie na wyłączonym silniku jest jakies 0.2V bodajze na zworkach 1-3 w przeplywomierzu-Czy powinno byc ewidentne 0??
Na wolnych obrotach jest jakies 0.55V
Są jakieś czary z temperaturą -termostat zmieniony a w czasie nawet wolej jazdy temperatura na wskazniku leci w dół na 50 co jest jakies poronione i niemozliwe-skąd takie cuda?
Wczesniej na Vag pokazywało bład sondy i byla calkowicie zwalona .pokazywalo cały czas 4.5 V jak wyczytalem ECU sam podstawia sobie napiecie w trybie awaryjnym jesli sonda padnieta.
Zawalilismy bo z tego juz wieczornego pospiechu nie sprawdzilem sondy przy 2500 obr czy dziala ale na wolnych nie bylo juz te 4.5 V
Przypuszczam ze moze te czasowe spadki wynikaja z uszkodzonego czujnika przepustnicy bo raz na pare razy na zamknietej przepustnicy wyskakuja wartosci o 1K 2K OM wiecej niz powinno.
Objawy wystepuja na rozgrzanym silniku
Co mozna na to wszystko jeszcze poradzić??Prosze o jakieś wypowiedzi
Czytajac forum od pewnego czasu reanimowaliśmy 2.0 ABK
Problemem bylo falowanie obrotów ,gasniecie auta,problemy z odpalaniem,słaba moc
Auto jest zagazwane ale to mnie nie interesowało bo ustawiac na beznynie wszystko trzeba.
Na gazie w miare dobrze.
Zostało zrobione
Czujnik temperatury cieczy
Zaslepienie wiszacych wezyków
Naprawa klapki przepływki
Czyszczenie przeplywomierza
Ustawienie przeplywomierza
Wymiana sondy
Wymiana uszczelek przepustnicy,przeplywomierza
Uszczelnienie przeplywomierza i przeroznych wezy opaskami
Ustawienie przepustnicy
Czyszczenie przepustnicy
Czyszczenie regulatora wolych obrotów
Wymiana termostatu
Z uszczelka pod kolektorem dolotowym poddalismy sie bo cudowne imbusowe sruby ...i ostatnią szlag trafił w sobote popoludniu
Efekt taki że obroty czasem walna w dół jeszcze ale naszczescie po falowaniu,dzisiaj bardzo nawalilo sniegu i nie bylo jak sprawdzic jakie kopyto ma auto bo przeplywke ustawilem tak zeby ladny byl ten spadek na wolne obroty ale chyba nie za dobrze reaguje na gaz-ale nie chce mieszac jak jeszcze nie ma pelnych informacji.
Chciałbym sie dowiedzieć:
Napiecie na wyłączonym silniku jest jakies 0.2V bodajze na zworkach 1-3 w przeplywomierzu-Czy powinno byc ewidentne 0??
Na wolnych obrotach jest jakies 0.55V
Są jakieś czary z temperaturą -termostat zmieniony a w czasie nawet wolej jazdy temperatura na wskazniku leci w dół na 50 co jest jakies poronione i niemozliwe-skąd takie cuda?
Wczesniej na Vag pokazywało bład sondy i byla calkowicie zwalona .pokazywalo cały czas 4.5 V jak wyczytalem ECU sam podstawia sobie napiecie w trybie awaryjnym jesli sonda padnieta.
Zawalilismy bo z tego juz wieczornego pospiechu nie sprawdzilem sondy przy 2500 obr czy dziala ale na wolnych nie bylo juz te 4.5 V
Przypuszczam ze moze te czasowe spadki wynikaja z uszkodzonego czujnika przepustnicy bo raz na pare razy na zamknietej przepustnicy wyskakuja wartosci o 1K 2K OM wiecej niz powinno.
Objawy wystepuja na rozgrzanym silniku
Co mozna na to wszystko jeszcze poradzić??Prosze o jakieś wypowiedzi