Strona 1 z 1

[B4 ABT] kruciec do wymiany

: 27 lut 2010, 12:20
autor: AdamPK7
Ostatnio miałem małą awarię i teraz muszę wymienić kruciec nr.13
Obrazek
Nie znam się zbytnio na tym ale z wymianą dał bym sobie chyba rady potrzebuję tylko kilku wskazówek.
Obrazek Obrazek Obrazek
Najpierw muszę wykręcić pozostałości starego i stąd moje pytanie gdyż jedna śrubka jest na wyższym poziomie od drugiej i zastanawiam się czy nie trzeba czasem czegoś jeszcze ściągnąć żeby to wymienić.
Każda rada byłaby przydatna.
Z góry dzięki.

: 27 lut 2010, 16:46
autor: Audi 80 Polska
Do jest ten króciec wodny w głowicy od strony ściany grodziowej?
Możesz sobie troszeczkę pomóc wyjmując akumulator i pod nim jest taka aluminiowa wkładka która zasłania dziurę przez którą można troszkę łatwiej dostać się do tego króćca.

: 27 lut 2010, 17:07
autor: irekprogram
aldi dobrze pisze bo mi ten kruciec pękł można jeszcze rurę od odmy odłączyć jest ona razem z tym krućcem przykrecona

[ Dodano: 2010-02-27, 17:11 ]
i uważaj żebys szpilki miedzianej nie dał tam mi jedna z tych szpilek spadła i ojciec mi dał inną nie popatrzyłęm i jak zakrecałem urwałęm ją i została w bloku silnika i była lipa wiadomo jej nie zaspawa bo to miedz :-) mechanicy kazali mi sciągać silnik albo próbować przechylic bo miejsca tam mało żeby cokolwiek robić ale wymysliłem jak to zrobic ale tego tamatu to sie nie dotyczy no chyba że ją urwiesz ale nie sądze powodzenia

: 23 mar 2010, 17:01
autor: AdamPK7
wymianę zakończyłem trochę musiałem porozłączać ale zrobiłem na cacy przejechałem już tak 2tys. i jest wszystko OK

: 24 mar 2010, 16:34
autor: percevalle
Co do szpilek, śrub i nakrętek to wtrące tylko że lepiej używać takich o twardości powyżej 8.8, ponieważ te z 5.8 bardzo łatwo sie ukręcają i zostają w bloku, a to juz duzy kłopot.

: 24 mar 2010, 23:11
autor: skoti
A nie lepiej jak najsłabsze, żeby były tak słabe jak głowica?!