Strona 1 z 1

[B4 2.0ABK+LPG] Wtrysk przerywa

: 01 mar 2010, 11:12
autor: rafio83
Panowie od azdy na gazie zapiekł mi sie jeden(chyba jeden) wtrysk i strasznie szarpie przy jeżdzie na benzynie. Jak najszybciej i najlepiej zdiagnozowac który wtrysk sie zapiekł?
Co sądzicie o próbie przeczyszczenia wtrysków dostepnymi w sklepach środkami?

: 01 mar 2010, 12:03
autor: krisiun1
Dlaczego od razu uważasz że to wtrysk?Sprawdziłeś cały układ zapłonowy?

: 01 mar 2010, 12:09
autor: percevalle
Masz iskre na wszystkich świecach? Sprawdż która jest zalana, lub wyglada najgorzej, sprawdz czy pojawia sie iskra.

: 01 mar 2010, 12:29
autor: rafio83
Jak na gazuie chodzi dobrze a na benzynie przerywa i nie równo rcauje na wolnych obrotach to co innego moze byc?!
Jak zapale na benzynie to tak jak by nie chodzil na wszystkie gary, jak jade to jest chwila ze ciągnie ładnie a za chwile tak jak by nie dostawał paliwa, w sumie to tez filtr moze byc ale ja raczej obstawialbym na wtryski. Sami wiecie co sie z nimi dzieje jak dlugo jeżdzi sie na gazie!!!! :-?

: 01 mar 2010, 15:06
autor: krisiun1
Jeśli masz II generację LPG to masz też silniczek krokowy zamontowany do pracy na LPG i swoją drogą regulator wolnych obrotów na PB, przy pracy silnika na LPG ten drugi nie ma zbyt wiele do "powiedzenia", za to na PB może tak wpływać na pracę silnika jeśli jest zabrudzony lub dostaje lewe powietrze.Sprawdź też przekaźnik nr 30, jest o tym sporo na forum.

https://audi80.pl/b4-abk-przekaznik- ... t22250.htm

: 01 mar 2010, 15:36
autor: HeavenQueen
Chwile jedzie, a potem zdycha - niekoniecznie to musi być wtryskiwacz jak piszą koledzy.
Przydało by się sczytać błędy VAGiem, sprawdzić ciśnienie benzyny itp.
Ale masz nauczkę - przydaje się odpalanie samochodu na benzynie :-)

: 01 mar 2010, 19:50
autor: BogdanC
Moje auto też szarpało przy wyższych obrotach,szczególnie na ciepłym silniku.Ja czyściłem wtryski-Prestone Fuel Injector Cleaner- po kilkunastu kilometrach -wielka ulga-jak ręką odjął.

pozdrowienia.

: 01 mar 2010, 21:11
autor: shellah
rafio83 pisze:Jak najszybciej i najlepiej zdiagnozowac który wtrysk sie zapiekł?
nie wiem czy w silniku ABK jest do wtrysków łatwy dostęp ale jeśli tak to na zapalonym i przełączonym na Pb po kolei odłączaj wtryski i jeśli po którymś bedzie niska reakcja jak w innych to ten niedomaga ;-)

: 02 mar 2010, 06:18
autor: rafio83
HeavenQueen zeby była jasność, zawsze odpalam auto na Pb :)
Dzieki chłopaki posprawdzam i odezwe sie.

: 02 mar 2010, 22:11
autor: _DJ_3
ja bym listwe z wtryskami wykrecil bo jest przsykrecona dwiema srubami i tyle wyjac jakos przez te pajeczynke i przelaczyc na pb i niech druga osoba zakreci i bedzie widac... i pewnosc 100%

: 04 mar 2010, 20:27
autor: shellah
_DJ_3 pisze:ja bym listwe z wtryskami wykrecil bo jest przsykrecona dwiema srubami i tyle wyjac jakos przez te pajeczynke i przelaczyc na pb i niech druga osoba zakreci i bedzie widac... i pewnosc 100%
tak tylko przy tej czynności radziłbym odłączyć przekaźnik pompy ;-)

: 04 mar 2010, 21:39
autor: _DJ_3
tylko ze jak pompa nie poda paliwa to nie ma sensu sprawdzac w ten sposob...

: 05 mar 2010, 19:16
autor: shellah
to najlepiej gogle założyć :mrgreen: Sory za OT <ok>