Strona 1 z 1
[2.0 ABK LPG] nie chodzi na benzynie
: 11 mar 2010, 20:21
autor: piotrekn20
Witam mam problem ze swoim audi ponieważ dłuższy czas jeżdziłem na gazie a teraz wymieniłem pompke paliwa i odpalił i troche dobrze pochodził potem gdy dodałem gaz silnik wchodził dobrze na obroty lecz ujołem gaz a silnik sam nabierał obrotów nawet do 5000 obr/min lecz przełonczyłem na gaz i było oki lecz potem chciałem odpalic na benzynie i kicha na gazie odpala wiec potem przełacze jeszcze raz na bezyne i na wolnych obrotach chodzi a gdy dodam gazu dławi sie i buczy a gdy znowu ujmne gaz sam nabiera obrotów wiec odpinałem czujniki gdy przepływomierz odpiołem nic to nie dało temperatury na wolnych obrotach troche praca sie zmieniła jescze odpiołem na tych dużych obrotach taki cylidryczny czujnik nad listwa wtryskową i spadły ale potem podpiołem i znowu wzrosły ale wiem ze on jest sprawny ale jak był podpiety też go po dodawaniu gazu dławiło i strasznie kopci nie wiem co mu wspomne ze za gazie jest wszystko oki
: 11 mar 2010, 20:52
autor: WOJTEK26
Na poczatek podpiecie pod VAG-a i sprawdzenie bloków pomiarowych na PB czyszczenie wtrysków, przyczyn moze byc wiele od przekaznika 30 po przepływomierz.
: 12 mar 2010, 14:46
autor: piotrekn20
Witam ponownie dzis zauważyłem rano ze moje autko znowu odpaliło bez problemu do momentu gdy sie nie nagrzal po tym objawy wróciły podłoczyłem pod vag i okazało sie ze miał 4 problemy przepływomierz ,czujnik temp powietrza zasysanego , czujnik spalania stukowego ,i czujnik temperatury czieczy chłodzacej , lecz pierwsze trzy po poruszaniu kablami po skasowaniu błendów nie wróciły lecz czujnik temp nadal został wiec próbowałem go zewrzec tak aby wskazówka na desce pokazała max lecz tak sie nie stało wiec czujnik jest chyba dobry i nie wiem gdzie tu w tym jakis koniec pomocy
: 12 mar 2010, 15:19
autor: krisiun1
Jeśli zwarłeś niebieski czujnik to wskazówka na desce nic nie wskaże ponieważ od wskaźnika jest czujnik szary.Niebieski podaje temp. płynu chłodzącego do ECU.Za kilka dni podepnij się pod VAGa i jeśli błąd czujnika pojawi się ponownie to czujnik do wymiany.Możesz zmierzyć rezystancję na zimnym silniku 2000-3000Ohm, przy 90st. 200-300Ohm.Jeśli wymiana to tylko nie na tani zamiennik bo to pieniądze wywalone w błoto.