Strona 1 z 1

[B4 2.0 16V ACE] silniczek krokowy

: 13 mar 2010, 15:18
autor: wojtbert
Krótkie pytanko czy po wypięciu silniczka krokowego na gazie powinna byc jakaś reakcja czy tylko na Pb? Lpg II generacji.

: 13 mar 2010, 21:55
autor: kaczka69
według mnie jeżeli odepniesz krokowy,to będzie miało wpływ i na benzyne i na gaz.jak miałem zepsuty krokowy to źle chodził silnik i na bęzynie i na gazie

: 13 mar 2010, 22:05
autor: maca
witam
mam podobny silniczek co ty trochę starszy 6A
od pół roku mam odłączony silniczek krokowy i na gazie jak i na benzynie jest ok
- możliwe ze trochę słabiej się zbiera od dołu
- i czasmi (narazie 3 razy) nie chciał na bęzynie jechać gasł i tylko do 1500 rpm sie wkręca ale po chwili postoju bylo już ok
Nie wiem dlaczego chcesz go odłączyć bo u mnie to akurat gaśnie nagrzany na lpg jak puszcze gaz i dam na luz na benzynie to różnie. Podmienialem korkowca i nic nie dało
narazie jeżdze z odpietymi nic sie nie dzieje
pozdrawiam

: 14 mar 2010, 09:04
autor: wojtbert
cały czas walcze z gaśnięciem silnika na wolnych obrotach na Pb i Lpg , póki sie jako tako nie rozgrzeje to obroty spadają do 200 i gaśnie , trzeba cały czas trzymać noge na gazie , postanowiłem sprawdzic jaka więc jest reakcja po odłączeniu krokowca i nie ma żadnej , kupiłem nowy czujnik temp. dwa piny Boscha ale jeszcze nie wymieniłem , narazie zbieram jak najwięcej informacji z forum aby w razie czego po wymianie czujnika działać dalej. Druga sprawa to przepływomierz i jedna dziwna sprawa , brak śrubki do regulacji mieszanki załączam foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f1 ... ab9bf.html co robić?

: 14 mar 2010, 09:08
autor: ziemor
wojtbert pisze:brak śrubki do regulacji mieszanki
W tą dziurę się wkłada długi kluczyk inbusowy i reguluje się
Potem utocz z najlepiej teflonu zaślepkę na tą dziurę - zaślepka była oryginalnie i musi być :evil: by regulować to sonda lambda musi działać i zapłon przed regulacją ustaw (6 stopni przed ZZ czyli kreseczka ma być widoczna na "ostrej krawędzi" a jak masz lampę z regulacją to jak dasz na 6 stppni to znak "O" ma być widoczny na "ostrej krawędzi" )
Kurcze mam nadzieje że ACE ma tak samo jak 6A

Jeszcze dwa przydatne linki
Pierwszego linka dokładnie poczytaj

https://audi80.pl/80-b3-20-3a-regula ... htm#314922

https://audi80.pl/b3-20-6a-obroty-py ... htm#309615

Praca Wtrysku Ke-Motronic Wskaźnik diodowy to napięcie sondy lambda -punkt u góry - mieszanka uboga -punkt u dołu mieszanka bogata -wyświetlacz - prąd nastawnika pompy wtryskowej - link ponizej
==============================================

==============================================

Dzieki Kolego bo w końcu nauczyłem się wstawić linki tak by był wyświetlany post na stronie który ja chcę

Obroty :
- Krokowy masz dobry ? - fajnie się go sprawdza na zasilaczu stabilizowanym z regulacją prądu - podpinasz krokowiec i zwiększasz płynnie prąd - krokowiec ma się płynnie wychylać wraz ze wzrostem prądu - niestety nie wiem przy jakim prądzie jest jego maksymalne wychylenie
Jak chodzi ciężko to umyj benzyną a potem siknij WD-40

Odp na post poniżej:
tak - chodzi o to że ta dziura musi być zaślepiona
Lewe powietrze - hm tu nie wiem ale może ciągnąć

Ja się nauczyłem jednego - w naszych autach wszystko jest potrzebne i nic nie można wyrzucać - zaślepka musi być i koniec :evil:

: 14 mar 2010, 09:21
autor: wojtbert
chodzi o taką zaślepkę? choć wyglada jak śrubka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0c ... a6166.html , a co jak nie ma tej zaślepki? silnik jakoś to odczuje ,np. lewe powietrze może sie dostać?