Strona 1 z 1
[b3 80 2.0E 3A +lpg] problemy z odpalaniem na benzynie
: 15 mar 2010, 20:05
autor: Ghost
Witam. Mam prpblem z odpaleniem silnika na benzynie. sprawa wyglada tak. silnik zakreci zapali i momentalnie gasnie. wydaje mi sie ze przyczyna moze byc za slaba pompa paliwa. pod jakim cisnieniem powinna podawac paliwo ? co mozecie doradzic w tej sprawie
[ Dodano: 2010-03-16, 11:54 ]
Zapomniałem dodać ze jak jest auto stoi w garażu to na gazie odpala bez problemów
: 17 lut 2011, 13:06
autor: sebastian91
W moim przypadku pomogło zastosowanie tzw restarta. Na zapalonym samochodzie zdejmij klemę z akumulatora, zgaś samochód i odczekaj kilka minut po czym załóż klemę. Możliwe że komputer posiada błąd i podaje zbyt duża dawkę paliwa.
: 19 lut 2011, 12:07
autor: djmajor01
Ghost, Kolego nie miałeś jakis "wystrzalów" na gazie ?
Bo Jeśli tak to przepływomierz na tym ucierpiał i inaczej nie będzie, znam to doskonale .
: 20 lut 2011, 19:38
autor: ziko
w mojej B3 2.0E 3A też tak miałem z 3 razy, silnik natychmiast po odpaleniu gasł, każda próba wyglądała identycznie. Wtedy odpalałem z pełnym gazem, silnik kilka sekund szarpał (zastanawiał się co ze sobą zrobić) i po kilku sekundach normalnie wchodził na obroty, jak już się rozkręcił szedł normalnie i nic nie trzeba było resetować.
: 20 lut 2011, 22:57
autor: Dragomi
prawdopodobnie pompa paliwa powiedziała THE END
: 20 lut 2011, 23:22
autor: amath
mialem ten sam problem. i nie byla to pompa paliwa.
regulator cisnienia paliwa czyli ta czarna kostka podpieta do rozdzielacza od strony kolektora sie zepsul i byl problem zeby sie przelaczyc na PB ( wlasnie bylo tak ze trzeba bylo gaz w podlodze trzymac zeby zalapala ) .
odlacz ta kostke ktora do niego idzie i zobacz wtedy.
[ Dodano: 2011-02-22, 18:04 ]
no iiii??? :mrgreen:
: 19 cze 2011, 12:17
autor: mentorek
witam! Mam podobny problem,do tego kopci na czarno,u mnie po zdjęciu kostki z regulatora nic się nie dzieje.Orientuje się ktoś ile może kosztować ten regulator ciśnienia paliwa?