[B4 ABK] Regulator cisnienia paliwa ciezko pali kopci swiece
: 16 mar 2010, 01:10
Witam panowie
Sprawa wyglada tak:
Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz.
Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej. Natomiast jesli jezdze na gazie i pozniej chce go odpalic to juz mam problem kreci i kreci az wkoncu odpala i obrotomierz dostaje jazdy do gory do dolu do gory do dolu az sie usabilizuje na minimalnie powyzej 10 i pochwili czuc jak nierowno pracuje silnik delikatnie trzesie samochodem jest to nei duze ale wyczuwalne czasem wogoel po odpaleniu odrazu zgasnie zapale i nagle bec gasnie ponownei odpalam i jest ok a czasem nawet jhak zapali to nie ma sily wogole dodaje gazu a on tak jakby zaduszony nic nie reaguje i spada z obrotow az zgasnie
Swiece wymienione na ngk trojelektrodowe
Nowa kopulka boscha
Nowy palec jakis zamiennik ale solidny
Nowe przewody sentecha
nowy niebieski c zujnik nie oryginal a zamiennik ale chyba powinien smigac
byl urwany kabel w kostce od wtrysku rozruchowego zostal dolutowany
wtrysk rozruchowy sprawny sika benzyna na zimnym i po odlaczeniu niebieskiego czujnika
sprawdzalem przekaznik nr 30 luty cale natomiast blaszka jest wyraznie przegrzana, przewod laczacy platyny i zwoj jest takze przegrzany
samochod tak samo pali i nei zapala czy przekaznik jest wlozony czy go nie ma
pompa paliwa jest slyszalna po przekreceniu kluczyka
filtra paliwa nie zmienialem jeszcze pewnie zasyfiony
parownik zostal rozebrany na czesci wymyty i zostaly zmienione gumy i membrana byl strasznie zasyfiony jakas smola czy czyms ale juz czysty
regulator cisnienia paliwa po dluzszej jezdzie w wezyku laczacy przepustnice z regulatorem mozna znalesc troche paliwa
i co najwazniejsze na gazie swiece sa biale
na benzynie swiece zakopcone
na analizie spalin gaz w norminei do 3.5% mial 0,5% natomiast benzyna przekracza norme trzykrotnie powyzej 10 ewidetnie zalewa i nei przepala
po regulacji sruba doplywu powietrza na przeplywomierzu analizator pokazal 4.5% do normy jeszcze daleko ale zjechalem z 10 ale i tak nci to nie daje samochod nie ma kopa i na beznzynie ewidetnie nei przepala
auto podpielem pod vag i wyskoczyly bledy ale to byly jeszcze stare bledy ktore wykasowalem i jest czysto polatalem nim troche km i nie ma bledow
sonda jest ok vag nic nie wywalil napenwo reaguje ale nie wiem czy dobrze odczytuje bo na gazie zaczal palic wiecej w okolicach 14 litrow w cyklu mieszanym miasto trasa
benzyne zre na potege
sonda jest nei oryginalna i smiga juz jakies 2 lata made in china kabel takze nie byl odpowiednio skracany tylko wsadzilem tak jak przyszla
katalizatora nie ma wyciety
akumulator nowka kreci ostro regulator napiecia sprawny
i szukam panowie pomocy z tym problem wymienilem posprawdzalem i niby ok ale nadal kopci swiece na pb zre paliwo i gaz nie ma kopa jak na 115km i przedewszystkim nie pali na strzal a kiedys pieknie palil
dzieki za cenne rady ktore pomoga mi rozwiklac zagadke audi 80 b4 2.0e 115km 92rok abk z gazem:)
Sprawa wyglada tak:
Auto bardzo ciezko zapala w szczegolnosci jak jezdze na gazie i zgasze samochod a pozniej chce go zapalic na benzynie bo nie mam mozliwosc zapalania odrazu na gazie zawsze na beznzytnie po dodaniu gazu i osiagnieciu 2tys obr przezuca na gaz.
Jesli jezdze na samej beznzynie czy zimny czy cieply i go zgasze to zapali czasem sie zdazy ze tez ma ciezko ale zadziej. Natomiast jesli jezdze na gazie i pozniej chce go odpalic to juz mam problem kreci i kreci az wkoncu odpala i obrotomierz dostaje jazdy do gory do dolu do gory do dolu az sie usabilizuje na minimalnie powyzej 10 i pochwili czuc jak nierowno pracuje silnik delikatnie trzesie samochodem jest to nei duze ale wyczuwalne czasem wogoel po odpaleniu odrazu zgasnie zapale i nagle bec gasnie ponownei odpalam i jest ok a czasem nawet jhak zapali to nie ma sily wogole dodaje gazu a on tak jakby zaduszony nic nie reaguje i spada z obrotow az zgasnie
Swiece wymienione na ngk trojelektrodowe
Nowa kopulka boscha
Nowy palec jakis zamiennik ale solidny
Nowe przewody sentecha
nowy niebieski c zujnik nie oryginal a zamiennik ale chyba powinien smigac
byl urwany kabel w kostce od wtrysku rozruchowego zostal dolutowany
wtrysk rozruchowy sprawny sika benzyna na zimnym i po odlaczeniu niebieskiego czujnika
sprawdzalem przekaznik nr 30 luty cale natomiast blaszka jest wyraznie przegrzana, przewod laczacy platyny i zwoj jest takze przegrzany
samochod tak samo pali i nei zapala czy przekaznik jest wlozony czy go nie ma
pompa paliwa jest slyszalna po przekreceniu kluczyka
filtra paliwa nie zmienialem jeszcze pewnie zasyfiony
parownik zostal rozebrany na czesci wymyty i zostaly zmienione gumy i membrana byl strasznie zasyfiony jakas smola czy czyms ale juz czysty
regulator cisnienia paliwa po dluzszej jezdzie w wezyku laczacy przepustnice z regulatorem mozna znalesc troche paliwa
i co najwazniejsze na gazie swiece sa biale
na benzynie swiece zakopcone
na analizie spalin gaz w norminei do 3.5% mial 0,5% natomiast benzyna przekracza norme trzykrotnie powyzej 10 ewidetnie zalewa i nei przepala
po regulacji sruba doplywu powietrza na przeplywomierzu analizator pokazal 4.5% do normy jeszcze daleko ale zjechalem z 10 ale i tak nci to nie daje samochod nie ma kopa i na beznzynie ewidetnie nei przepala
auto podpielem pod vag i wyskoczyly bledy ale to byly jeszcze stare bledy ktore wykasowalem i jest czysto polatalem nim troche km i nie ma bledow
sonda jest ok vag nic nie wywalil napenwo reaguje ale nie wiem czy dobrze odczytuje bo na gazie zaczal palic wiecej w okolicach 14 litrow w cyklu mieszanym miasto trasa
benzyne zre na potege
sonda jest nei oryginalna i smiga juz jakies 2 lata made in china kabel takze nie byl odpowiednio skracany tylko wsadzilem tak jak przyszla
katalizatora nie ma wyciety
akumulator nowka kreci ostro regulator napiecia sprawny
i szukam panowie pomocy z tym problem wymienilem posprawdzalem i niby ok ale nadal kopci swiece na pb zre paliwo i gaz nie ma kopa jak na 115km i przedewszystkim nie pali na strzal a kiedys pieknie palil
dzieki za cenne rady ktore pomoga mi rozwiklac zagadke audi 80 b4 2.0e 115km 92rok abk z gazem:)