[80 B4 ABK 2.0E] Zgasł i nie odpala - BRAK iskry
: 19 mar 2010, 10:01
Witajcie,
problem jest następujący: BRAK ISKRY
W trakcie jazdy, jak zwykle, pięknie jedzie, spokojnie, nagle zupełnie bez zapowiedzi, bez objawowo, bez szarpnięć, kichnięć, w ogóle żadnych syndromów ZGASŁ silnik i już więcej nie odpalił. Rozrusznik kręci ale ŻADNEJ reakcji nie ma.
Teraz szybko zanim się nie znudzicie czytaniem pytam o cewkę zapłonową w ABK. Wartości rezystancji na nóżkach w kostce wydają mi się bardzo duże. Na rysunku poniżej są wypisane, patrząc od przodu auta. Czy one są prawidłowe?
Pacjent: Audi 80 z silnikiem ABK 2.0E 8 zaworowy z 1993 roku. Gaz sekwencyjny, skrzynia manualna,
Brak iskry na świecach oraz bezpośrednio na wyjściu z cewki zapłonowej - podłączyłem tam świece. Rozrusznik pięknie kręci, zupełnie lekko silnik chodzi, ale iskry brak.
Sprawdziłem paski - wyglądają w porządku.
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki na podszybiu, oraz jeden który znalazłem pod kierownicą: sprawne.
Ogólnie to nie zauważyłem nic niepokojącego.
Za chwilę zbieram kompa do garażu i podepnę VAGa. Na po powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam Rafał
problem jest następujący: BRAK ISKRY
W trakcie jazdy, jak zwykle, pięknie jedzie, spokojnie, nagle zupełnie bez zapowiedzi, bez objawowo, bez szarpnięć, kichnięć, w ogóle żadnych syndromów ZGASŁ silnik i już więcej nie odpalił. Rozrusznik kręci ale ŻADNEJ reakcji nie ma.
Teraz szybko zanim się nie znudzicie czytaniem pytam o cewkę zapłonową w ABK. Wartości rezystancji na nóżkach w kostce wydają mi się bardzo duże. Na rysunku poniżej są wypisane, patrząc od przodu auta. Czy one są prawidłowe?
Pacjent: Audi 80 z silnikiem ABK 2.0E 8 zaworowy z 1993 roku. Gaz sekwencyjny, skrzynia manualna,
Brak iskry na świecach oraz bezpośrednio na wyjściu z cewki zapłonowej - podłączyłem tam świece. Rozrusznik pięknie kręci, zupełnie lekko silnik chodzi, ale iskry brak.
Sprawdziłem paski - wyglądają w porządku.
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki na podszybiu, oraz jeden który znalazłem pod kierownicą: sprawne.
Ogólnie to nie zauważyłem nic niepokojącego.
Za chwilę zbieram kompa do garażu i podepnę VAGa. Na po powinienem zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?
Z góry dzięki za pomoc!
Pozdrawiam Rafał