Strona 1 z 1

[2.0 ABT LPG] Problem z wolnymi obrot. na benzynie i gazie.

: 21 mar 2010, 10:26
autor: Sroczka_22
Witam!Mam taki problem z autem,że:rano jak go zapale na benzynie to nie ma mowy zeby na niej chodzil i zaraz gasnie.a na gaz nie przelacze bo tez gasnie i zaraz go zalewa.wiec zapalajac samochod wlaczam go na benzynie ale musze pulsowac gazem zeby chcial jako tako chodzic i nie gasnac i zeby sie zagrzal.na benzynie tez nie chce chodzic i jak juz zlapie na gazie to tez musze gazem pulsowac zeby sie zagrzal i zeby nie gasl.ale wiecie co?jak temperatura dojdzie tam minimum do 60stopni to auto calkiem inne na gazie trzyma normalne obroty i chodzi i jedzie normalnie.na benzynie tez lepiej chodzi bo nie gasnie ale jechac na pb sie nie da.i nie wiem co jej jest tak kurde piepszy...
pomozcie

: 21 mar 2010, 10:49
autor: krisiun1
Uszkodzony niebieski czujnik temp w krućcu przy głowicy.Podaje złą rezystancję do ECU i na zimnym nie ma ssania.

: 21 mar 2010, 11:55
autor: Sroczka_22
nie mozliwe.juz 3 wymienilismy!a ten co teraz jest to jest oryginalny...
kurde i nikt nie wie co to jest...

: 21 mar 2010, 12:22
autor: krisiun1
W tagu masz ABK a w profilu ABT. :shock: Do którego konkretnie silnika odnosi się twoje pytanie? ;-) Autko było podłączone pod VAGa?

: 21 mar 2010, 12:53
autor: Sroczka_22
tak, byl podpinany do Vag-a i zadnych bledow nie wykryl.juz tyle rzeczy sie w nim wymienilo ze nie wiem.wczesniej bylo tak czy zimny czy cieply silnik ze na benzynie mial male obroty ze nieraz gasl a na gazie znowu obroty 2000.pojechalismy do goscia co wlasnie podpina autko do vag-a itp to chwile chodzilo.ustawil dobrze.ale teraz znow piepszy.moze jakis czujnik jest walniety albo co.ale tyle rzeczy juz sie w nim wymienilo.juz tyle roznych mechanikow do niego zagladalo i wszyscy rozkladaja rece... :-(
bedzie wielki TEN,KTORY rozwiaze zagadke tego auta...

: 21 mar 2010, 13:42
autor: wifi88
Hmm mam bardzo podobny problem ze swoim autkiem.
Nie trzyma obrotów, nie ma ssania itp.
Pseudo mechanik twierdził że jest uszkodzony silniczek krokowy, aczkolwiek okazało się że jest on dobry!
Problemem jest "komputer" lub kable.
Ponadto mój flachman stwierdził że sterowanie wychodzące nie ma 4 pinów jak powinno być a 5 i on w ogóle tego nie rozumie.
Czujniki także są sprawne (choć nie wiem już czy można mu wierzyć).

Kolego, czy podpinałeś inny sterownik? Świeci CI się kontrolka Check?

: 21 mar 2010, 16:46
autor: Sroczka_22
nie podpinalem,a ma sie swiecic taka kontrolka?a ktora to wogole kontrolka?
wiesz watpie ze komputer jest twoim problemem.nam tez mowili ze zepsuty i co kupilismy inny i zadnych zmian,csujniki tez mamy powymieniane.a jesli chodzi o kable to od ktorego sterownika ci chodzi?a nasz tez kurde nie ma ssania tak jak twoj.widze ze mamy ten sam problem.podejrzewam jeszcze,bo w sumie zostaje mi tylko to ze jest walniety ECU albo sonda lambda.tylko kurde nie wiem gdzie ten ECU jest i jak on wyglada. moze nam ktos pomoze na forum,a jesli nie, moze poza <w co watpie,bo tyle "mechanikow"juz zagladalo do naszego auta>to daj znac.jesli tez cos bedziemy wiedziec tez napiszemy.

: 21 mar 2010, 17:42
autor: goldi j51