Strona 1 z 1

[2,0 3A] problem z obrotami przy zapalaniu

: 25 mar 2010, 23:43
autor: vwkasG40
witam,
ostatnio mam problem z zapaleniem 80
auto mam od stycznia, czyli przeżyło zimę
teraz zaczeły się problemy gdy śniegi opadły
miamowicie auto przy zapaleniu ciężko chodzi na wolnych obrotach jakby nie łapał automatycznego ssania, jak osiągnie temp 50-90 stopni obroty są wgranicach 900
ale jak przekroczy 85-90 to obroty idą na 1020-1100
szukałem po forum i z racji doświadczenia z VW szukałem po czujnikach
niestety Audi 80 to jakiś ewenement tu z prostej rzeczy niemcy zrobili łamigłówkę (części zależne od roku karoserji itp)
w związku z czym mam pytanie??
za co jest odpowiedzialny czujnik obok baranów ssąsych?
za co odpiwedzialny jest czujnik górny w termostacie a za co ten dolny??
auto kupiłem co by nie mówić zapuszczone ale... nie z jednym Vw dałem sobie radę to teraz OOOO nie oprze się .. a jednak

: 26 mar 2010, 08:54
autor: dlugi422
Na wężu ciśnienia który idzie z parownika jest regulator .Spróbuj tam wyregulować przy rozgrzanym silniku.

: 26 mar 2010, 09:31
autor: HeavenQueen
Najpierw trzeba doprowadzić auto do porządku na benzynie a potem brać się za regulację gazu.

: 27 mar 2010, 10:16
autor: vwkasG40
HeavenQueen a gdzie napisałem że ma gaz :)

poniekąd rozwiązałem problem
wystarczyło pojeździć trochę na Eterowym paliwie i kultura pracy silnika jak i moc się znacząco zwiększyła :)
70% leżało po stronie słabej jakości paliwa i źle ustwionej mieszanki

: 19 lut 2011, 12:03
autor: djmajor01
Kolego proponowałbym też Wyczyścić silnik krokowy, ja miałem podobnie ze nie trzymał obrotów albo całkiem gasl, po wyczyszczeniu nie to auto <ok>