Strona 1 z 1
[B3 2.0 3A] Problem z odpaleniem na zimnym silniku
: 20 kwie 2010, 10:04
autor: lyssy88
Mam problem z odpaleniem zimnego silnika.Pojawił sie po czyszczeniu silniczka krokowego(teraz jest już nowy) i po wymianie nastawnika ciśnienia bo ciekł.Mechanik próbował regulować przepływką ale to nic nie dało.Po wymianie silniczka wyleciało mi denko z odparowywacza nr 39 000 60 620 MHU i zgubiłem membrane taka czarna gumowa była dziurawa...Silnik gdy jest rozgrzany pali na tyk
: 20 kwie 2010, 10:33
autor: percevalle
To nie jest odparowywacz, tylko zawór zwrotny podciśnienia. Jesli nie mozesz go zregenerować to wymień na nowy.
: 20 kwie 2010, 11:19
autor: lyssy88
Tylko gdzie ja taki dostane???nie widzę nigdzie takiego na necie
[ Dodano: 2010-04-20, 12:08 ]
A czy to czasem nie jest wina czujnika termicznego (brązowego) po zmierzeniu miernikiem przy temperaturze okolo 40 stopni jego oporność nie da się zmierzyć przy założeniu wtyczki jest 60 ohm ale z tego co zauważyłem jest połączony równolegle z wtryskiwaczem rozruchowym wiec pewnie dlatego taka oporność.Miedzy masą a jednym pinem w tym czujniku jest oporność a mieczy drugim pinem a masą nie ma...
: 21 kwie 2010, 08:30
autor: maly81
kolego to nie jest silniczek 3A
: 21 kwie 2010, 08:40
autor: lyssy88
Jest to silnik 3A taki jest symbol na bloku...Pewnie coś jest namieszane w nim
Zaraz idę sprawdzić co jest z tym wtryskiem rozruchowym,wykręce go i zobaczę strumień paliwa-przynajmiej to mi przychodzi na myśl...Macie jakieś pomysły???
[ Dodano: 2010-04-21, 21:03 ]
Dzisiaj jakimś cudem odpalił za pierwszym razem wiec nie rozkrecałem wtryskiwacza.Zobaczy się jak jutro będzie
[ Dodano: 2010-05-23, 10:54 ]
Witam poszukuje zawór zwrotny podciśnienia taki jak na zdjęciu w temacie,wszędzie już szukałem i nie mogę nigdzie znaleść...
[ Dodano: 2010-05-23, 10:55 ]
maly81 pisze:kolego to nie jest silniczek 3A
Taki mam symbol na bloku...