Strona 1 z 1

[B3 1.8s JN] nie odpala po wymianie pompki i filtru paliwa

: 25 kwie 2010, 16:11
autor: szymbi86
witam, mam taki problem. wymienilem pompke paliwa ta przy baku na nową a takze filtr paliwa, ku mojemu zaskoczeniu auto nie pali.iskra jest taka ze by konia zabila, filtr powietrza nowy... do samej pompy paliwo dochodzi ale na wtryskiwacze juz nie. czyżby dawala za male cisnienie? sprawdzalem wszystkie bezpieczniki i przekazniki nie wiem co dalej robic... do tego jezdzil chwile na pompce z bmw ale byla to zanużeniowa co za tym idzie grzala sie i buczala po czym padla... zmienilem na nowiutka i ani rusz...pomocy

: 25 kwie 2010, 16:53
autor: Audi 80 Polska
A ta nowa pompka pracuje? Sprawdź czy słychać szum paliwa przy zespole wtryskowym po włączeniu zapłonu. Może podłączyłeś źle węże przy niej albo zasilanie... Albo po prostu nowy filtr musi się odpowietrzyć, włączaj i wyłączaj zapłon kilkanaście razy aby pompka przepompowała paliwo.

: 25 kwie 2010, 17:15
autor: szymbi86
kręcilemgo az 2 razy akumulator padł...pompka pracuje, do wtrysku paliwo dochodzi tylko jakby z malym cisnieniem. znajomy co ma 90 twierdzi ze po poluzowaniu weza przy wtrysku paliwo powiino tryskac jak szalone a tu sika jakby chcialo a nie moglo... zmierzylem napiecie na obu wtyczkach na wtrysku i caly czas wskazują 8volt, nie wiem czy to ma cos do rzeczy... do tego weze przy filtrze wymagaly modyfikacji bo po zalozeniu filtra przeplyw paliwa byl w zlym kierunku... mechanik zwariowal jak i ludzie w sklepie z filtrami jak im pokazalem stary filtr gdzie strzalka byla w druga stronę... moze istotny jest tez fakt ze po zdjęciu starego filtra wyleciał z niego taki syf ze szok... moze dostalo sie tego syfu troche dalej do wtrysku i wtryskiwaczy... nie znam sie na tym a mój mechanik jest mechanikiem ogólnym i sam rozkłada rece nad tym audi... a chciałem tylko pompke wymienic bo strasznie bzyczala.....

: 27 kwie 2010, 00:20
autor: skoti
Załóż stara i zobacz, niech se bzyczy

: 27 kwie 2010, 14:04
autor: gibalohio
Zrób tak: odkręć wąż paliwowy przy rozdzielaczu paliwa i przy pompce i po prostu go przedmuchaj w stronę odwrotną do przepływu paliwa. A co do filtra jaki masz na nim symbol i z jakiej firmy, być może masz nieprawidłowy filtr lub ten kto zmieniał przepływ paliwa się pomylił i teraz filtr masz podłączony źle. Do twojego silnika nie wchodzi jakiś specjalny filtr, jest on dostępny prawie w każdym sklepie więc nie rozumiem dlaczego przekręcałeś węże.Co do znajomego, ma rację paliwo powinno tryskać jak szalone :-)