Strona 1 z 1
					
				[2.0 ABK +LPG] dziwne objawy silnika
				: 26 kwie 2010, 12:21
				autor: mastiff202
				witam wszystkich!!! ostatnio po czyszczeniu regulatora obrotow biegu jalowego(pot. silniczka krokowego ) i przepustnicy silnik pracuje inaczej objawia sie to zwiekszonymi obrotami biegu jalowego do ok 2000tys . na LPG a na benzynie obroty faluja tak miedzy 600-1100 ale ten objaw na PB wystepowal od razu jak kupilem auto a na gazie bylo luks. Co moze byc przyczyna zwiekszonych obrotow silnika na LPg po tych operacjach? dodam ze czyjnik temp. wymienilem dzisiaj i nadal to samo :cry: silniczek krokowy podlaczylem na krotko slychac bylo jakies pykanie ale tak jakby sie cos zacinalo w nim tzn nie pracowal ciagle tylko co 2-3 sekundy slychac bylo pykniecie ciezka sprawa Prosze o dorade osob znajacych sie na rzeczy
			 
			
					
				
				: 26 kwie 2010, 13:20
				autor: spiczi
				_uwaga
			 
			
					
				
				: 26 kwie 2010, 13:38
				autor: swistak3171
				Witam.Jak masz od kogo to podmień przepływomierz powietrza,w ABK jest on bardzo  częstą przyczyną usterek związanych z obrotami,zwłaszcza gdy auto jest zagazowane.
			 
			
					
				
				: 26 kwie 2010, 21:22
				autor: gad07
				witam przeczyść jeszcze raz krokowca przemyj go np. wd-kiem a póznej dobrze wydmuchaj powinno pomóc a i tak jak kolega wyżej pisze sprawdz przepływkę czy ci się klapka nie zacina jeśli tak to masz już przyczynę swoich problemów
			 
			
					
				
				: 27 kwie 2010, 12:41
				autor: mastiff202
				problem rozwiazany trzeba po prostu bylo przeprowadzic adaptacje przepustnicy 

 
			 
			
					
				
				: 27 kwie 2010, 22:55
				autor: krisiun1
				Napisz z którego roku jest twoje ABK i jak przeprowadziłeś adaptację przepustnicy VAGiem?Nawet nie wiedziałem że dla ABK jest taka możliwość.
			 
			
					
				
				: 28 kwie 2010, 14:47
				autor: Francis1982
				Mam ABK tylko że z roku 1991 i dowiedziałem się tu na forum, że te sprzed 1993 roku nie dają się programować. A tak napisał mi CzarekJ: Jeżeli chodzi o adaptację to jest ona wykonywalna w sterowniku silnika ABK po 1993 roku , czyli z końcówką numeru 024 Siemens. Te starsze sterowniki z numerem końcowym 022 chyba nie adaptują się, bynajmniej nie znalazłem nic na ten temat.