[B3 JN+ LPG] kilka porblemów do rozwiązania
: 05 maja 2010, 00:41
Witam jestem tu nowy, także nie proszę krzyczeć
Posiadam od niedawna audi 80 B3 1.8 90km + LPG
I mam kilka związanych z nią problemów...
1. Zbyt duże zużycie oleju wg. mnie. Gdy kupiłem auto stan oleju był ok. Przejechałem lekko ponad 1000 km i zauważyłem zbyt duży ubytek.. musiałem dolać 1l. Silnik jest suchy, nie zaobserwowałem żadnych wycieków bądź plam. Nie zauważyłem też żeby kopcił.
2. Obroty... czytałem, że sporo osób ma z tym problem.. u mnie wygląda to tak, (nie wspominając, że nieraz nie chce zapalić, niekiedy zaskoczy dopiero za 3-6 razem..) obroty na benzynie są za niskie.. ale to pewnie kwestia wyregulowania, natomiast na gazie raz jest dobrze a nieraz spadną tak nisko, że auto całe się trzęsie, prawie gaśnie. Zawsze odpalam na benzynie i czekam aż się nagrzeje i dopiero przełączam na LPG. Dzieje się to tylko na biegu jałowym, podczas jazdy wszystko jest okej.
3. Temperatura... od początku było tak, że autko szybko nagrzewało się do 90 st.C i taką temp. trzymało, przy tych 90 załączał się od razu wentylator, ale gdy tylko wskazówka spadła lekko poniżej 90 to się wyłączał. Wydaje mi się, że trochę za szybko się załącza, nawet podczas stania na światłach przy krótkiej jeździe już go słyszałem, a ostatnio też zauważyłem, że podczas jazdy wskazówka w ogóle się nie podniosła.. albo podnosiła i spadała.
poradźcie co mu może dolegać i postaram się to zrobić bo nie znam się na tym za dobrze
Posiadam od niedawna audi 80 B3 1.8 90km + LPG
I mam kilka związanych z nią problemów...
1. Zbyt duże zużycie oleju wg. mnie. Gdy kupiłem auto stan oleju był ok. Przejechałem lekko ponad 1000 km i zauważyłem zbyt duży ubytek.. musiałem dolać 1l. Silnik jest suchy, nie zaobserwowałem żadnych wycieków bądź plam. Nie zauważyłem też żeby kopcił.
2. Obroty... czytałem, że sporo osób ma z tym problem.. u mnie wygląda to tak, (nie wspominając, że nieraz nie chce zapalić, niekiedy zaskoczy dopiero za 3-6 razem..) obroty na benzynie są za niskie.. ale to pewnie kwestia wyregulowania, natomiast na gazie raz jest dobrze a nieraz spadną tak nisko, że auto całe się trzęsie, prawie gaśnie. Zawsze odpalam na benzynie i czekam aż się nagrzeje i dopiero przełączam na LPG. Dzieje się to tylko na biegu jałowym, podczas jazdy wszystko jest okej.
3. Temperatura... od początku było tak, że autko szybko nagrzewało się do 90 st.C i taką temp. trzymało, przy tych 90 załączał się od razu wentylator, ale gdy tylko wskazówka spadła lekko poniżej 90 to się wyłączał. Wydaje mi się, że trochę za szybko się załącza, nawet podczas stania na światłach przy krótkiej jeździe już go słyszałem, a ostatnio też zauważyłem, że podczas jazdy wskazówka w ogóle się nie podniosła.. albo podnosiła i spadała.
poradźcie co mu może dolegać i postaram się to zrobić bo nie znam się na tym za dobrze