Strona 1 z 1
[B3 6A 16v] ustawienie rozrzadu po zerwanym pasku
: 09 maja 2010, 18:36
autor: misiek_gda
ok panowie mam pytanko jak ustawic dol silnika
gorna czesc jest nie problem dol ustawia sie poprzez oczko w skrzyni ale jakos nie jestem pewien tego znaczmika czy ktos ma jakis dokladniejszy rysunek jak to ustawic precyzyjnie
silnik 6a
: 09 maja 2010, 18:58
autor: Audi 80 Polska
Wał ustawiasz na znak 0 na kole zamachowym sprzęgła albo z przodu na kole pasowym napędzającym alternator i pompę wody.
Tutaj masz obrazki:
https://audi80.pl/b3-18-jak-poprawni ... htm#314221
: 09 maja 2010, 19:11
autor: misiek_gda
na kole nie widzialem znakow to jest 16v a na sprzegle wlasnie nie jest to zbyt wyrazne a ustawienie 16v musi byc precyzyjne
: 09 maja 2010, 19:22
autor: Audi 80 Polska
Jeśli na kole nie widać, na sprzęgle nie widać to zostaje wykręcić świecę na pierwszym cylindrze włożyć coś w otwór i ustawić tłok na ZZ. Dokładność takiego ustawienie raczej będzie niezbyt wysoka.
: 09 maja 2010, 19:33
autor: misiek_gda
tak wstepnie ustawie jak zdejme glowice ale ze tak powiem musze miec precyzyjne raczej nie zaloze glowicy do puki nie bedzie na 0
: 09 maja 2010, 20:39
autor: bartek18150
zeby zalozyc glowice nie musi byc na punktach
zrub tak jak pisali wczesniej, a to ze to 16V to nie ma znaczenia, zawsze nawet podczas zmiany paska punty sa z przymruzeniem oka, milimetr lub dwa przesuniecia nie ma znaczenia <ok>
: 10 maja 2010, 07:33
autor: Lukaszbroz
Oj widzę ciekawy temat.
Ja mam troszkę inne pytanie czy ten silnik jest kolizyjny po zerwaniu paska??
Wiem ze 2.0 8v 90KM jest bezkolizyjny gdyż urwałem w takim pasek i nic nie było...
Kolego misiek_gda miałeś zerwany pasek??
: 10 maja 2010, 08:32
autor: misiek_gda
historja mojego paska jest w temacie mojego auta i niestety nie spotkalem sie jeszcze z bezkolizyjna 16-tka wiec czeka mnie troche pracy
i niestety kasy same podstawowe czesci do tego silnika 1100 zl lub kupujac w uk ponad 400 funtow wiec sporo drozej
: 10 maja 2010, 18:43
autor: Lukaszbroz
uuu to kiepsko hmm wiec chyba zainwestuje w nowy pasek...
tak swoja droga nie lepiej zrobić swap na 2.3?? taniej chyba wyjdzie