Strona 1 z 1

[B3 SD 1.9 113KM] - problem z odpalaniem

: 17 maja 2010, 10:51
autor: Mlody90
Witam was serdecznie ;)

mam oto motorek jak w temacie . Mam problem i pytanie . Odnosnie tego , ze bylem u pewnego gazownika , falowaly mi obroty na gazie , mam na mechanicznym wtrysku motora i zaczal na rozdzielaczu krecic imbusem? i nie powiem bo obroty zaczely sie podnosic ale po przejechaniu od razu bylo to samo . Kiedy pojechalem znowu to powiedzial ze mam wrocic na gaznik. Mam Golfa II a motorek jak wyzej w temacie taki swapik maly :D
Pojechalem i powiedzialem to swojemu kumplowi "mechanikowi" wysmial go i powiedzial ze jest idiota <mikolaj> . Wystarczylo na elektrozaworze srubka pokrecic i jest gites :D
Teraz kiedy byly zimy czy ogolnie po nocy nie moge go odpalić , zapale go na LPG , przelacze na bene ,przygazuje troszke i pochodzi na obrotach , rozgrzeje go i pozniej juz odpala ładnie juz na cieplejszym silniku . Co moze byc problemem ? jest mozliwe ze ten gazownik spieprzyl coś ? . Mysle ze nie macie nic przeciwko ze nie jestem taki fanem Audi jak wy , ale moge powiedziec ze mechanik ma Audi 80 , ktoremu odratowal zycie po wjechaniu w dzika :D
Takze z gory dziekuje za pomoc i jakies porady :) <piwo>

: 17 maja 2010, 12:59
autor: bloku
Wina grzebania przy przepływce K-jeta. Najprostszy sposób. Odpal go na benzynie. Niech chodzi na jałowym. Imbusikiem przekręć na maks w kierunku wskazówek zegara. Jeśli zacznie ci gasnąć to przytrzymaj na gazie. Jak już będziesz miał na maksa w prawo skręcone to powoli odkręcaj do momentu jak silnik jakby zaczął lżej chodzić i przestanie kopcić na czarno (zbyt bogata mieszanka). Jak osiągniesz ten punkt...zakręć w prawo o 1/5 obrotu. Powinno być git. To taki najprostszy sposób w warunkach domowych. Najlepiej jednak dać na analizator spalin i wcześniej sprawdzić sondę lambda i wtryskiwacz rozruchowy.

: 17 maja 2010, 14:06
autor: Mlody90
bloku, a gdzie tym imbuskiem to przekręcić ? na cieplym i zimnym to robic czy jak ?

jakbys mogl to wspomoz mnie fotkami najlepiej , bede ogromnie wdzieczny ;)

: 17 maja 2010, 15:08
autor: bloku
Niestety fotek nie zapodam bo nie mam od R4. Ale przez ponad pół roku walczyłem w 2,3 R5 i miedzy głowicą (rozdzielacz paliwa na wtryski) a gumą przepływki masz otworek gdzie powinna byc śruba regulująca dawkę powietrza do paliwa. Wszystko na ciepłym silniku.

: 17 maja 2010, 15:57
autor: Mlody90
bloku, moze Ci to zdjecie pomoze gdzie jest ta sruba regulujaca ?
http://img260.imageshack.us/i/dsc00009go.jpg/

: 17 maja 2010, 16:38
autor: bloku
Patrząc na zdjęcie to po lewej masz cały układ mechanicznego wtrysku. Masz dużą gumową pokrywę i za nią głowicę rozdzielająca paliwo. Pomiędzy nimi szukaj otworku i posiadając długi imbus będziesz w stanie zrobić "domową"regulację.

: 17 maja 2010, 16:50
autor: Mlody90
bloku, za gumowa pokrywa znajduje sie taki malutki otworek. Sprobuje to samemu zrobić ;) , mam jeszcze pytanie , filtr powietrza znajduje sie pod rozdzielaczem , jest na zatrzaskach a jak go pozniej zdjąć? probowalem ale tak jakby cos trzymało , tak samo jak ta gumowa pokrywa ..

[ Dodano: 2010-05-17, 22:11 ]
pytalem sie mechaniora mojego o ta cala regulacje i powiedzial ze zaplon trzeba ustawic i usczelnic cos z kolektorem ssacym i bedzie git . takze sam nie wiem. Jak bedzie mial czas to pojade do niego i mi to zrobi .

: 19 maja 2010, 14:24
autor: k44761
Nie no chłopaki macie fantastyczne sposoby na regulację KE-Jeta :) Poszukac moich postów o regulacji mechanicznego wtrysku.
bloku, ja Cie prosze o niezamieszczanie takich postów na forum

mlody90 skad jestes?

: 24 maja 2010, 10:48
autor: Mlody90
k44761, dokladnie Zabrze

[ Dodano: 2011-10-24, 09:55 ]
do usuniecia ;)