[Coupe b4 ABK] Gdzie prowadzi wężyk od dolotu?
: 18 maja 2010, 18:12
Witam serdecznie!
Ostatnimi czasy guma łącząca przepływomierz z przepustnicą w moim autko poszła w diabły. Jako że nowa kosztuje 408 zł znalazłem używaną na Allegro. I teraz robi się ciekawiej.
Z tej gumy, wychodzą dwa węże, jeden króciutki do grzyba na pokrywie zaworów (regulator ciśnienia, czy jakoś tak) no i ten drugi, który jest istotą posta.
Otóż w gumie, którą miałem do tej pory, ten otwór był zatkany (sądziłem, że oryginalnie, ale teraz już wiem, że tak nie było) i nie wiem gdzie ten wąż powinien prowadzić. A przede wszystkim, czemu został zatkany?
Podejrzewam, że zostało to zmajstrowane przy okazji zakładania instalacji gazowej. Mam instalację II gen. z kompensacją.
Podsumowując, pytanie brzmi: Do czego powinien iść ten wężyk, czemu mógłby być odłączony, a co za tym idzie, czy powininem to tak zostawić, czy jednak podłączyć?
Z góry dzięki za pomoc!
PS: Nie ukrywam, że przydałby się jakiś schemacik, bądź zdjęcie.
Ostatnimi czasy guma łącząca przepływomierz z przepustnicą w moim autko poszła w diabły. Jako że nowa kosztuje 408 zł znalazłem używaną na Allegro. I teraz robi się ciekawiej.
Z tej gumy, wychodzą dwa węże, jeden króciutki do grzyba na pokrywie zaworów (regulator ciśnienia, czy jakoś tak) no i ten drugi, który jest istotą posta.
Otóż w gumie, którą miałem do tej pory, ten otwór był zatkany (sądziłem, że oryginalnie, ale teraz już wiem, że tak nie było) i nie wiem gdzie ten wąż powinien prowadzić. A przede wszystkim, czemu został zatkany?
Podejrzewam, że zostało to zmajstrowane przy okazji zakładania instalacji gazowej. Mam instalację II gen. z kompensacją.
Podsumowując, pytanie brzmi: Do czego powinien iść ten wężyk, czemu mógłby być odłączony, a co za tym idzie, czy powininem to tak zostawić, czy jednak podłączyć?
Z góry dzięki za pomoc!
PS: Nie ukrywam, że przydałby się jakiś schemacik, bądź zdjęcie.