Strona 1 z 1

[B3 PM] jak powinny być podłączone wężyki podciśnieniowe?

: 24 maja 2010, 20:00
autor: sebat
Mam pytanie do was czy ktos wie moze jak powinny byc podłączone weżyki podcisnieniowe przy gazniku nigdzie nie moge tego znalesc a co dałem do mechanika to kazdy na inaczej podłaczył albo je rozłaczył chodzi mi o te małe wezyki co sa podłaczone do gaznika jeden idzie do kabli od swiec czyli siłownik podcisnieniowy automatycznej regulacji zapłonu a inne ida jeszcze do obudowy od filtra powietrza jak macie moze jakies zdjecie bo ja za bardzo sie nie znam a juz dałem paru mechanika i mi tak po przestawiali i chciałem sie dowiedziec jak naprawde powinny byc podłaczone a mam jednopunktowy wtrysk a ogolnie z samochodem mam problem jak jest zimny to na benzyne sie dusi a na gazie wmiare ale musi sie chwilke rozgrzac i obroty chodza ok jak ino woda mi sie nagrzeje to chodzi dobrze wymieniali mi juz ten przy gazniku elektoniczny wtrysk co reguluje chyba silniczek krokowy ale przez momet było dobrze a pozniej po miesiacu to samo jak zimny to obroty ma słabe i nawet na luzie potrafi zgasnac a jak sie rozgrzeje to chodzi jak mozecie pomoc to bede wdzieczny bo juz jezdze od jednego mechanika do drugiego ale oni sie słabo znaja i juz sam grzebie kable nawet sprawdzałem czy gdzies sie nie odłaczył moze cos z tymi wezykani dajnie znaj jak to ma byc podłaczone najlepiej jak by było jakas fotka albo jakis schemat dzieki pozdrawiam <osohozi>

: 24 maja 2010, 21:58
autor: Audi 80 Polska
Przy wtrysku masz dwa wyjścia podciśnieniowe do jednego jest podłączony zwór który steruje klapą ciepłe/zimne powietrza do dolotu. Idzie to tak: króciec z podciśnieniem > zawór w obudowie filtra powietrza > siłownik klapy w filtrze powietrza.

Drugi krócic powinien być podłączony do zaworu obok zespołu wtryskowego (który znajduję się po lewej stronie badajże) do tego wyjścia od strony ściany grodziowej a od dołu powinien być podłączony podciśnieniowy regulator przy aparacie zapłonowym.
króciec z podciśnieniem > zawór przy wtrysku króciec od strony ściany grodziowej | dolny króciec zaworu > aparat zapłonowy.

: 26 maja 2010, 12:10
autor: sebat
aldi pisze:Przy wtrysku masz dwa wyjścia podciśnieniowe do jednego jest podłączony zwór który steruje klapą ciepłe/zimne powietrza do dolotu. Idzie to tak: króciec z podciśnieniem > zawór w obudowie filtra powietrza > siłownik klapy w filtrze powietrza.

Drugi krócic powinien być podłączony do zaworu obok zespołu wtryskowego (który znajduję się po lewej stronie badajże) do tego wyjścia od strony ściany grodziowej a od dołu powinien być podłączony podciśnieniowy regulator przy aparacie zapłonowym.
króciec z podciśnieniem > zawór przy wtrysku króciec od strony ściany grodziowej | dolny króciec zaworu > aparat zapłonowy.
mniej wiecej wiem o co ci chodzi ale ktory wezyk do ktorego zaworu przy wtrysku i jak te wezyki ida dalej czyli jak tez wygladaja w filtrze powietrza w tym siłowniku i przy wtrysku jest ten zawor i tam wychodza 2 albo 3 wyjscia ale i mam jeszcze te kolanko przy wezykach i na wprost te kolanko przepuszcza powietrze a do gory juz nie i czy tak powinno byc i dalej jak mam ten wezyk od kopułki to zanim jest podłaczony to jest na nim tez jeszcze jakis filterek taki plastikowy i on w jedna strone przepuszcza powietrze a w druga ma cieszko i tez nie wiem jak on powinien byc podłaczony i czy w tej obudowie od filtru powietrza to tam powinna byc jakas klapa jak mozesz moze jaka fotke zrobic to bede wiedział jak to wyglada bo byłem u paru mechaników a kazdy inaczej popodłanczał chyba nie wiedzieli sami jak to ma byc albo specjalnie a samochod mi sie dusi dopuki sie nierozgrzeje mysle ze cos tam jest pomieszane bo miałem tez niektory wezyk odłaczony no ten co do filtra powietrza leci dajcie znac jak mozecie bo na necie szukam chociaz jakiegos opisu ale cieszko jest nawet recznie namalowany moze byc to jest jedno punktowy wtrysk pozdrawiam

[ Dodano: 2010-05-26, 15:20 ]
jak macie jakies zdjecie to dajcie