Strona 1 z 1

[b4 coupe 2.0 abk] Remont góry silnika - porady sugestie?

: 01 cze 2010, 09:27
autor: kwiatu88
Witam,

otóż jestem zmuszony do wymiany uszczelniaczy i uszczelki pod głowicą, moje pytanie jest takie chcę tym samochodem długo jezdzic co jeszcze powinienem wymienic aby było naprawdę dobrze? Proszę o jakieś porady i opinie, jaki olej później zalewać, może jakieś lepsze graty?

Pozdrawiam

: 01 cze 2010, 09:35
autor: WOJTEK26
Na poczatek _uwaga
Co do remontu to dodatkowo docieranie zaworów i palnowanie głowicy, uzywaj czesci markowych tj. Reinz czy Ajusa sa to sprawdzone i pewne czesci. Przy okazji wymień rozrzad ( paski Conti, rolki INA lub SKF)

: 01 cze 2010, 12:27
autor: PICEK1
Jak już głowica będzie na stole to proponowałbym wymienić sobie od razu uszczelnienia trzonków zaworowych.

: 01 cze 2010, 14:23
autor: grze
PICEK1 pisze:Jak już głowica będzie na stole to proponowałbym wymienić sobie od razu uszczelnienia trzonków zaworowych.
obowiązkowo :!: uszczelniacze i uszczelki polecam Elring.

Wymień od razu wszystkie uszczelnienia.

Poza tym poszukaj na forum, bo było wiele podobnych tematów.

: 01 cze 2010, 19:34
autor: Darek.K
ja jak zabrałem się do remontu to przy rozebraniu silnika poszło wszystko nowe pierścienie popychacze i uszczelniacze popychaczy głowica obowiązkowo do planowania warto zastanowić się nad wymianą panewek[niewielki dodatkowy koszt a masz pewność że nie przepuszczają] i reszta uszczelek które zostały ruszone przy demontażu silnika a co do części to zgadzam się z innymi jeżeli chcesz pojeździć swoim wozem to nie możesz na nich szczędzić najdrożej wychodzą pierścienie jak dobrze pamiętam to ja do swojego 2,0 dałem jakieś 220 zł za same pierścionki i to w hurtowej cenie [załatwiane przez znajomego:)]

: 01 cze 2010, 22:08
autor: Hołowczyc20
Ja miesiąc temu robiłem głowice tzn. uszczelki(victor rainz), uszczelniacze zaworowe (victor rainz), planowanie głowicy, docieranie zaworów, pasek rozrządu (contitech), rolka (skf) i dodatkowo jeszcze zmieniłem czujnik termiczny wentylatora(bo był padnięty) kuciec wody(przeciekal płyn) i oringi na czujnikach (niebieskim i białym).Całkowity koszt tego remontu w moim przypadku to 900zł