Strona 1 z 2
[b3 2.0 6A] Jaki wydech ?
: 02 cze 2010, 09:59
autor: krzysztofNH
Witam wszystkich!!
Drodzy mam problem i potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy do 80 B3 2.0 DOHC 16V będzie pasował jakikolwiek inny wydech, z innego silnika?? bo obdzwoniłem kilka serwisów w Krakowie i nie mogę znaleźć. a dwa w tym silniku są 3 czy 2 tłumiki?? Bo klient z piomaru powiedział że niema początkowego bo początkowy to katalizator a później jest taka rura i środkowy.
Czekam na szybką odpowiedz i pozdrawiam.
: 02 cze 2010, 12:08
autor: keczy
Cze. Ori ciezko bedzie Ci znalezc, a jak znajdziesz to cena jest kolosalna przynajmniej za przedostatni, w moim miesci to bylo jakies 1200pln :shock: U mnie byly trzy tlumniki, jeden za katalizatorem i dwa koncowe, z tego co sie orientuje to ciezko bedzie cos dobrac
Pozdro
: 02 cze 2010, 13:48
autor: krzysztofNH
No właśnie sie dodzwoniłem do jednego sklepu, klient powalił mnie na ziemie
srodkowy 820 koncowy 600 <ceny pierwszego nie zna> A gdyby tego było mało to okres oczekiwania minimum 3 tygodnie
Ale myślę założyć tłumik od 2.0 113KM , tylko ze środkowym będzie kłopot, bo chyba będę musiał jakoś go modyfikować. Czy ktoś może robił już takie modyfikacje??
: 02 cze 2010, 16:45
autor: Słonik
Niestety droga sprawa rowniez potwierdzam i ciezko z dostepnoscia.
Jesli juz sie zdecydujesz na jakis od innego auta to zwroc uwage na to zeby nie zmniejszac srednicy wzgledem oryginalu bo przytkasz wydech. pokombinuj moze z czyms od VW 16V moze cos by sie dobralo a pospawac potem tak zeby pasowalo to juz mniejszy klopot
: 02 cze 2010, 20:55
autor: krzysztofNH
hmm a co może się stać jeśli średnica się zmniejszy?? jakie moga byc tego skutki??
: 02 cze 2010, 22:05
autor: trepek
Mniejsza moc, silnik więcej energii straci na "wypchanie" spalin.
: 02 cze 2010, 23:54
autor: krzysztofNH
hmm a powiedzcie mi tak zaryzykowalibyście założenie układu o 5 mm węższego?? Bo mam układ od 2.0 115KM ale jest właśnie o 5mm węższy a wieszaki pasują, tylko trzeba go przyciąć na długości jakieś 5-7 cm.
: 03 cze 2010, 00:28
autor: Słonik
ja bym nie zaryzykowal, 5mm to sporo.
Skutki to mniejsza moc, mniejsza elastycznosc, wieksze spalanie i ogolnie zero plusow.
: 04 cze 2010, 09:17
autor: Piotr_Audi
Pomyśl może nad kwasówką 2.5",pełny przelot, cena ok 1500zł a audi będzie miało lepszy dźwięk i ogólnie same plusy.
: 05 cze 2010, 15:50
autor: luk_OP_Q89
krzysztofNH, Jak już musisz rzezbić to zakładaj z większej pojemności a nie z mniejszej.Lepiej wrzucić z 2.3 niż dusić silnik.
Bosala końcowego dostaniesz za 440-540zł.
Ja bym zbudował wydech od nowa i tyle.
: 24 kwie 2012, 22:46
autor: Boski;)
Ja z kolei planuję zmienić wydech w ABF-fie, silnik posiada sportowy kolektor wydechowy, ale reszta jest z 8v. Kupiłem rurę 60mm z nierdzewki i chcę zbudować wydech od początku do końca 60mm. Teraz moje pytanie jeżeli zostawię ori środkowy tłumnik , to co zrobić z końcowym?? Mam końcówkę z nierdzewki i mógłbym ją wstawić ... co sądzicie o tym.?? Czy 60mm nie będzie za duża średnica?? :roll:
: 25 kwie 2012, 06:57
autor: Mabrothrax
2,35" to ludzka średnica, ale lepiej 2,5" zapodać z końcowym tłumikiem z kwasa i wsio. Nie wsadzaj samej końcówki bo będzie za głośno.
: 25 kwie 2012, 08:49
autor: Bronek27
musi być jakiś tłumik lub 2 przeloty bo będzie głośno
: 25 kwie 2012, 21:20
autor: Boski;)
Tylko gdzie dorwać taki przelotowy tłumnik??? :shock:
: 25 kwie 2012, 22:35
autor: Słonik
Boski;), miej litosc....allegro...forum...inne serwisy aukcyjne....a najciemniej pod latarnia; chcesz to ci sprzedam tlumik wyspawany z kwasowki, przelotowy, dwururka, wlot do puszki 60mm.