Strona 1 z 1
[B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.
: 02 cze 2010, 20:01
autor: bajtek205
Witam. Posiadam audi 80 B3 1.8 S oznaczenie silnika SF 88km gażnik keihin I, instalacja pierwszej generacji.Autko po remoncie, razem ze szwagrem je robiliśmy.Jaki problem, AUDI nie odpala, ani na benzynie ani na gazie.Kompletny remont głowicy, planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy.Wymieniliśmy pierścienie oraz panewki korbowodowe.Uszczelki i płyny wymienione.Ustawiony rozrząd,zapłon też, iskra jest.Wymieniona kopułka,palec,przewody,świece,reszta sprawna.Autko przy zdjętej pokrywie powietrza nie zasysa powietrza, wydmuchuje je.Czym jest to spowodowane? Czy jest możliwe że zawór mógł się zablokować, chodzi mi to po głowie? Jakieś porady?
: 02 cze 2010, 20:14
autor: WOJTEK26
Sprawdz kompresje to bedzie widomo co sie dzieje, jezeli bedzie OK to proponowałbym sprawdzic czy dobrze jest ustawiony aparat i czy w dobrej kolejnosci sa przewody.
: 02 cze 2010, 20:22
autor: misiek3456
Witaj moze zawory zle dotarte ulozone tak jak pisze kolega
WOJTEK26, sprawdzenie kompresji moze wyjasnic wiele
pozdro
: 03 cze 2010, 11:12
autor: goldi j51
Ja bym ustawienie rozrządu i aparatu zapłonowego
: 04 cze 2010, 20:59
autor: bajtek205
Głowica jest idealnie zrobiona, zawory również są dobrze dotarte i ułożone. Rozrząd ustawiony na znaki wiec pomyłki nie ma. Zapłon prawie idealnie ustawiony. Na razie nie mam jak sprawdzić kompresji.Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.Jak wyciągaliśmy tłoki to na rowkach było kupe nagaru, wyczyścilismy wszystko i założone zostały nowe pierścienie,głowica skręcona tak jak być powinna więc ciśnienie powinno być dobre.Dwie świece mam mokre od benzyny,nie wiem czym jest to spowodowane?
: 04 cze 2010, 22:09
autor: Audi 80 Polska
bajtek205 pisze:Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.
Sprawdź jeszcze raz rozrząd bo może masz obrócone kółko napędzające wałek rozrządu o 180°, bo na jeden obrót wałka rozrządu przypadają dwa wału korbowego.
Popatrz czy masz krzywki na pierwszym cylindrze w górze gdy palec rozdzielacza poda iskrę na pierwszy cylinder i pierwszy tłok masz w zewnętrznym zwrocie.
: 04 cze 2010, 22:47
autor: misiek3456
Witaj dwie swiece mokre a powinny byc wszystkie cztery, z tego co opisujesz to na dwa cylindry z mokrymi swiecami podawane jest paliwo,a pozostale dwie swiece,jezeli sa suche to cylindry nie dostaja paliwa twierdzisz ze wszystko ustawione, a ja uwazam ze nie sklaniam sie do tego co napisal < aldi> sprawdz jeszcze raz rozrzad :!: