Strona 1 z 1

[b4 abt + lpg] problem z obrotami

: 04 cze 2010, 00:24
autor: cichyxl1
[80 B4 ABT LPG] Witam szanownych klubowiczów. mój problem jest taki,że 3 m-ce temu musiałem wymienić silniczek krokowy-falowały 250-4500 kupiłem nowy [chińczyka]
było okej przez 1,5 m-ca i znów to samo potem kupiłem używke orginał z boscha i znów 1,5 m-ca okej i znów to samo czy to wina tych silniczków? 3 m-ce i 3 wymiana? na benz i lpg to samo ,sonda niby okej a może coś co nim steruje itp jest zepsute pomocy dzięki

Na przyszłość proszę tytułować wątki zgodnie z regulaminem i stosować tagi.

Zapoznaj się z regulaminem i zasadami tytułowania wątków.

: 04 cze 2010, 15:42
autor: pajoo121
powiem tak... mam podobny problem tylko u mnie obroty falują od 1000 do 2000.. nie dawno zakładałem gaz i mechanik powiedział mi że może to być silniczek lub jakiś czujnik temperatury który nim steruje i żeby się upewnić co konkretnie siadło trzeba jechać do mechanika i podłączyć go pod vaga ( nie wiem co to jest dokładnie)... opłaca się to z tego względu że silniczki nie są tanie a koszt czujnika waha się na poziomie 50 zł.. sam jeszcze tego nie zrobiłem bo mam dużo innych wydatków i na razie nie jest to tak dokuczliwe jak u Ciebie... powodzenia życze

[80 b4 2,6 abc]

: 05 cze 2010, 12:21
autor: kamson82
Witam kolego mam podobny problem "falowanie obrotów" lub clałkiem podniesione ale nie dochodzą do 2000 a czasami jest oki.Byłem na kompie i nic żadnych błędów.Czy u Ciebie tez były takie objawy przed wymianą i czy jezdziłeś na diagnoze Pozdrawiam.

: 06 cze 2010, 09:29
autor: audiktom
Witam wszystkich cichyxl1, proponuje dobrze przeglądnąć wężyki itp. rzeczy które mogą ciągnąć lewe powietrze do silnika bo żaden silnik nie lubi jak coś jest nie szczelnego, a w tedy mogą się dziać takie skutki, następnie czujnik temp. ten niebieski on nie kosztuje majątku cenowo waha się od 15-45 zł.

: 07 cze 2010, 01:38
autor: pawelja89
Kiedyś miałem tan sam problem tylko ze w innym samochodzie i okazało się, że trzeba przeczyścić przepustnicę.