Strona 1 z 1
[Audi B4 2.0 ABK] Nie odpala.
: 05 cze 2010, 17:06
autor: mateuszz-m1
Witam wszystkich forumowiczów.
Wiem że było masę i podobnych problemów ale chciałbym mój problem opisać w oddzielnym temacie.
A więc mam problem z odpaleniem mojej audi za nic świecie jej nie mogę odpalić. Dzisiaj wykręciłem świece i były wszystkie zalane. Więc przeczyściłem wszystkie i wkręciłem. I o dziwo mi zagadała lecz za chwile przebierać zaczęła i kopciła po czym zgasła, to ja znowu zapaliłem i znowu zdechła. Aż teraz jej nie odpalę za nic. Świece wymieniłem jakieś 2 tyg temu ponieważ szarpał mi strasznie samochód podczas jazdy. Do tego jeszcze zmieniłem przekaźnik nr 30. I problem mi się rozwiązał, przestała szarpać.
Cóż z tego. Po dwóch dniach jazdy samochód zaczął mi przerywać tak jakby chodził na 3 cylindry. Lecz się to później uspokajało. I przyjechałem tak do domu.
Ja rano do odpalenia a tutaj za chiny nie odpalę go nie wiem co to może być świece nowe, przekaźnik 30 także, pompa paliwowa daje i nie mam pojęcia co się dzieje...
Czy to może być silnik krokowy?
Proszę o pomoc :->
Pamiętaj proszę o stosowaniu tagów.
: 05 cze 2010, 17:13
autor: Kelis.Zx145
może jeszcze kable WN wymień i kopułkę. Mi przerywała po deszczach jak się rozgrzała i gasła no i wymieniłem właśnie świece i kable i póki co jest spokój, żebym się na 100% przekonał czy to było właśnie to będe musiał jeszcze trochę poczekać bo tez nie zawsze mi tak robiła tylko jak miała swój humor.
ale myśę że kable i tak powinieneś zmienić bo podobno jak się wymienia świece a kable są zmęczone to można szybko świece zepsuć.
: 05 cze 2010, 17:16
autor: mateuszz-m1
Kable, kopułka, palec wymieniony jeszcze szybciej
: 05 cze 2010, 19:33
autor: krisiun1
Odpala i gaśnie po sekundzie, czy w ogóle nie chce "załapać"?
: 05 cze 2010, 20:26
autor: mateuszz-m1
Jak przeczyściłem świece to pochodził 3 sek. i zgasł. I tak kilka razy. A jak już mi zgasł ostatni raz to nie zapali
: 05 cze 2010, 20:40
autor: Kokolino
Zrób pomiar ciśnienia paliwa. Zalane świece wskazują na niesprawny regulator. Do tego warto by sprawdzić czujnik temperatury, przepływkę i sławny przekaźnik nr 30.
: 05 cze 2010, 23:02
autor: gawcio12312
Sprawdź czy masz iskrę na świecach.
: 06 cze 2010, 10:25
autor: mateuszz-m1
kokolino1 pisze:Zrób pomiar ciśnienia paliwa. Zalane świece wskazują na niesprawny regulator. Do tego warto by sprawdzić czujnik temperatury, przepływkę i sławny przekaźnik nr 30.
Witam przekaźnik wymieniłem tydzień temu, czujnik wymieniłem ten niebieski czy to ten?
Jaki regulator mówisz?
PS. Iskra jest
: 06 cze 2010, 12:00
autor: krisiun1
Na końcu listwy wtryskowej, idzie od niego cienki wężyk gumowy do kolektora ssącego.Jeśli po dłuższej jeździe pojawi się paliwo w wężyku to regulator do wymiany.Sprawdź jak kolega wyżej napisał czy jest iskra, w naszych autach moduł cewki potrafi "umrzeć" bez ostrzeżenia i m.in. dlatego auto ma zalane świece.
: 07 cze 2010, 01:27
autor: pawelja89
Tak jak gawcio12312 napisał sprawdź czy masz iskrę na świecach, bo jeżeli nie to może być cewka do wymiany.
Miałem podobny problem. Przy zimnym silniku odpalał bez problemu, po czym popracował z 5 sekund i gasł. Ponowne próby odpalenia nic nie dawały. Dopiero po paru godzinach znowu przy próbie odpalania odpalał, po czym popracował 5 sekund i znowu się nie dało odpalić. Wymieniłem cewkę i wszystko działa jak trzeba
: 07 cze 2010, 17:04
autor: mateuszz-m1
Nie no iskrę mam. Od razu to sprawdziłem. Jakiś czas temu wymieniałem tą cewkę bo nie było iskry.
Udało mi się go odpalić bo był kabel założony na złą świecę.
Ale i tak nie chodzi jak ma chodzić...
Strzela czasami i kopci strasznie a to w benzyniaku nie powinno być. Co to może być?
[ Dodano: 2010-06-08, 15:57 ]
Dodam jeszcze że kopci mi tak jakby na niebiesko i strzeli w tłumik czasami
: 22 sty 2012, 13:46
autor: jabko_nb
tak jak juz wyzej pisali sprawdz regulator cisnienia paliwa , jak to zrobic juz wiele razy bylo na forum a wymiana tez prosta przeczytasz to w tym linku .
https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-reg ... t14225.htm
a co do twojego swierdzenia o niebieskim kolorze spalin , nie pobiera ci oleju silnik , to jest jeden z objawów skonczonych pierścieni ,i w sumie jesli regulator jest oki to pokusil bym sie o sprawdzenie kompresji