Strona 1 z 1

[2.0E 115 KM] Nagle zaczął dużo palić

: 09 cze 2010, 13:00
autor: rudolf78
Witam! Mam problem z moim Audi, z którym zmagam się od kilku tygodni. Auto zaczęło więcej palić. W mieście z 9 litrów zużycie wzrosło do 13 a nawet 14 litrów, na trasie z 7,5 - 8 l do 10 - 11l. Sprawdziłem już niemal wszystko. Przypływomierz, sonde lambda, czujnik temperatury silnika, nawet katalizator - wszystko niby jest w porządku! Dodam, że auto czasami lekko traci moc, a czasami wyrywa do przodu jak szalone. Co więcej wydaje mi się, że auto pali więcej po tym jak wymieniłem filtr powietrza i świece. Co to może być? Z góry dziękuje za wszystkie wasze wskazówki.

: 09 cze 2010, 13:39
autor: zakk87
jeszcze sprawdź przekaźnik nr 30 pod kierownicą i potencjometr przepustnicy, najlepiej podłącz pod VAG'a... a sondę czym sprawdzałeś?

: 09 cze 2010, 13:49
autor: rudolf78
sonde sprawdzało dwóch niezależnych elektryków podłączając auto pod komputer

: 09 cze 2010, 15:13
autor: WOJTEK26
Sprawdz reg. cisnienia paliwa i ciśnienie paliwa, odłacz sonde na próbe i zobacz ile wtedy bedzie palił. Sprawdz przekaznik 30 jak juz kolega wspomniał wczesniej

: 09 cze 2010, 15:52
autor: rudolf78
czy w audi 80 cabrio, 97 r. ten przekaźnik będzie taki sam jak w innych osiemdziesiątkach? numer seryjny 165 906 381?

[ Dodano: 2010-06-09, 16:34 ]
a tak w ogóle to za co ten przekaźnik 30 jest odpowiedzialny? czy jego uszkodzenie może mieć wpływ na tak wysokie spalanie?

: 09 cze 2010, 16:47
autor: grze
rudolf78 pisze:czy w audi 80 cabrio, 97 r. ten przekaźnik będzie taki sam jak w innych osiemdziesiątkach? numer seryjny 165 906 381?

[ Dodano: 2010-06-09, 16:34 ]
a tak w ogóle to za co ten przekaźnik 30 jest odpowiedzialny? czy jego uszkodzenie może mieć wpływ na tak wysokie spalanie?
<szukaj> <bylo>

zobacz tu: https://audi80.pl/faq-szukaj-vt39641.htm

: 09 cze 2010, 18:00
autor: Jareczek191
ja mam podobnie a na wtyczce od reguratora cisnienia nie mam napiecia. a chyba powinno byc 12 v a jest 0.1-0.2.. pali identycznie jak twoje co opisałeś i mam dokładnie taki sam problem.. sonda, przewody, przeplywomierz, swiece ,filtr powietrza wymienione. a przekaznika nie znalazlem tam gdzie powinien byc lol.. a mam taki sam silnik ABK.

[ Dodano: 2010-06-09, 18:07 ]
a do tego strasznei ciezko mi pali z rana.. musze go krecic z 5 razy.. ale jak sie maska nagrzeje i calyu samochod pali z pierwszego.. oczywiscie przez slonce.. czasmi postoi w dzien w chlodzie i tez lipa

: 11 cze 2010, 08:09
autor: misiek3456
Witaj JARECZEK191 sprawdz wtryskiacz rozruchowy i czujnik temperatury silnika ten niebieski dwa piny on podaje wartosc na sterownik o temperaturze silnika co powoduje zalaczenie wtryskiwacza rozruchowego dodatkowa dawka paliwa potrzebna do rozruchu silnika gdy jest chlodniej :-)


pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2010-06-11, 10:45 ]
rudolf78, mozesz jeszcze sprawdzic sprężanie moze cos sie dzieje na zaworkach regulatory sa juz do wymiany jezeli elektryka przerobiona to moze cos z mechaniki moze wtryskiwacze

powodzenia :-)

: 13 cze 2010, 02:20
autor: Jareczek191
na zimnym ma 1.1koma..

: 13 cze 2010, 07:12
autor: WOJTEK26
To mało przy zimnym silniku przy tych temp powinno byc około 2,5-3kOhma