[80 B3 1,8 JN + LPG] Awaria układu zapłonowego i paliwowego
: 02 lip 2010, 12:55
Koledzy !!
Jest taka sprawa niecierpiąca zwłoki : Audiczka przestała gadać...
Podczas przełączania z benzyny na gaz na wolnych obrotach auto padło - rzecz jasna. Jednakże nie jasnym jest dal mnie fakt dlaczego nie można było auta już odpalić. I to ani na benzynie ani na gazie. Oto do czego doszedłem:
1. Nie podaje paliwa->pompka nie pracuje, a nie pracuje dlatego ze ma tylko 0,2 V napięcia podawanego wiec ide dalej i jest przekaźnik pompy paliwa, którego nie wiedziałem jak sprawdzić, zmierzylem napięcie na stykach tegoż przekaźnika i jest ok, 12V, po zmostkowaniu pompa paliwa działa, jest paliwo we wtryskiwaczu rozruchowym, ale Audi nie pali nadal.
2. Nie ma przeskoku iskry na elektrodach świecy zapłonowej.
No i kto mi wyjaśni, jak do przełącznika BENZYNA/GAZ może sie spieprzyć tyle rzeczy...
Mam prośbe do osób które siedzą w temacie elektryki samochodowej:
istnieje jakaś część sterująca pracą tych dwóch układów które wymieniłem wcześniej, mianowicie coś spowodowało ze nie ma napięcia na świecy i pompie paliwa.
Jest taka sprawa niecierpiąca zwłoki : Audiczka przestała gadać...
Podczas przełączania z benzyny na gaz na wolnych obrotach auto padło - rzecz jasna. Jednakże nie jasnym jest dal mnie fakt dlaczego nie można było auta już odpalić. I to ani na benzynie ani na gazie. Oto do czego doszedłem:
1. Nie podaje paliwa->pompka nie pracuje, a nie pracuje dlatego ze ma tylko 0,2 V napięcia podawanego wiec ide dalej i jest przekaźnik pompy paliwa, którego nie wiedziałem jak sprawdzić, zmierzylem napięcie na stykach tegoż przekaźnika i jest ok, 12V, po zmostkowaniu pompa paliwa działa, jest paliwo we wtryskiwaczu rozruchowym, ale Audi nie pali nadal.
2. Nie ma przeskoku iskry na elektrodach świecy zapłonowej.
No i kto mi wyjaśni, jak do przełącznika BENZYNA/GAZ może sie spieprzyć tyle rzeczy...
Mam prośbe do osób które siedzą w temacie elektryki samochodowej:
istnieje jakaś część sterująca pracą tych dwóch układów które wymieniłem wcześniej, mianowicie coś spowodowało ze nie ma napięcia na świecy i pompie paliwa.