Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] Silnik przerywa, dziura w obrotach

: 02 lip 2010, 21:19
autor: karolas123
Witam, mam problem odnosnie audi. Model Avant 1994 rok czyli krokowy na 6 pinów. Problem polega na tym ze auto jak sie uruchomi trzyma dobre obroty, jesli sie przygazuje to przy opadaniu spadna do 200 i odbiją. Kolejny problem polega na ty, ze po nacisnieciu pedału gazu w zakresie obrotów 1200- 3000 obroty nie utrzymują sie stałe tylko falują od 700 do 3tys w zaleznosci od wcisniecia pedału gazu. Przypomina to jakby odciecie paliwa, lub iskry. Powyzj 3tys obr wszystko jak najbardziej ok.
Co zostało zrobione:
- nowy niebiesku czujnik- brak poprawy
- kable, rozdzielacz palec WN- brak poprawy
- cewka, moduł, podmieniony na sprawny- brak poprawy
- nowy filtr paliwa- brak poprawy
- podmiana wtrysku- brak poprawy
- wyczyszczenie przepustnicy- brak poprawy
- nowy filtr powietrza- brak poprawy
- nowa podstawa- brak poprawy
-TPS- sprawdzony nie ma skoków rezystancji wyglada, że ok

Wszystko 100% szczelne w dolocie, nowy filtr powietrza, brak poprawy. Na forum nie znalazem odpowiedzi na moje pytanie, dlatego załozyłem nowy temat. Za jakis czas skonczy sie uploadowac film, wiec wszystko bedzie widoczne.


Edit:
Film juz jest:
http://www.youtube.com/watch?v=B0NFHe0MQf8

: 02 lip 2010, 23:14
autor: krystek
silniczek krokowy na 100%masz do wymiany <ok>

: 02 lip 2010, 23:20
autor: karolas123
Ale on powodowałby takie dziury w wyzszych obrotach?
taki bedzie dobry:
http://allegro.pl/item1067283014_audi_8 ... okowy.html
czy mozna brac tez taki?

http://allegro.pl/item1073427085_silnik ... 08601.html
ogólnie to zauwazyłem ze podłaczajac sie pod 1 i ostatni pin ramie silniczka wysuwa sie lub chowa, ale jak jest juz na samochodzie, to jakos tak zbytnio nie reaguje.
Dodam ze na filmiku trzymam przepustnice w jednej pozycji, on tak sam.
Podałbymi ktos nuer tej czesci z etki?

Panowie co jeszcze to moze byc, jesli nie silniczek?

: 03 lip 2010, 15:15
autor: Bastek
karolas123, jeżeli masz możliwość podpięcia się pod vaga to zrób to, ale na 99% masz do wymiany krokowca. Wiem z własnego doświadczenia o też to przerabiałem ;-)

: 03 lip 2010, 15:41
autor: karolas123
Vag dzis podpiety. Wyrzuciło:
-czujnik Halla (na zapalonym i zgaszonym aucie)
- czujnik położenia przepustnicy
- i jeszcze jeden ale nie zrozumiałęm bo ja włąsnego vaga nie mam a mechanik wiadomo...
Ogólnie zrobiłbm to sam, ale przy moich zarobkach, (2 wakacja z rzedu zarabiałem na moje pierwsze 80 b4) po wymienie w/w czesci nie mam juz pieniedz na dalsze kupowanie, choc czesci i tak trzeba było wymienic bo nalezy to to elementów eksploatacyjnych.

: 03 lip 2010, 20:15
autor: Bastek
Czujnik halla zawsze ci wywali na zgaszonym silniku. Czujnik położenia przepustnicy też wymieniałem... a ten, którego nie zrozumiałeś to może czujnik zasysanego powietrza lub czujnik masy powietrza?

: 05 lip 2010, 15:44
autor: karolas123
Problem rozwiązany, wymieniony silniczek krokowy- orginalny bosh po znizkach 178zł i czujnik zasysanego powietrza. Dziekuje wszystkim za pomoc.

: 10 lip 2010, 00:57
autor: widmo
karolas123 pisze:- podmiana wtrysku- brak poprawy
karolas123 pisze:czujnik zasysanego powietrza
Czujnik IAT znajduje sie na dekielku monowtrysku.

wiec skoro podmieniłeś wtrysk i było dalej to samo to ... czemu wymieniłeś czujnik IAT ?

: 10 lip 2010, 08:45
autor: karolas123
Bo wyskoczył bład tego czujnika. Nie wymieniałem całej podstawy wtrysku tylko wtrysk.

[ Dodano: 2010-08-29, 16:05 ]
Panowie, problem w mniejszym stopniu ale powrócił, silniczek krokowy cały czas brzęczy, obroty biegu jałowego 450- 500... Od czego powienienem zaczac szukac?