Mam pytanie odnośnie testu silnika przez OBD.
Wmoim aucie mam 3 kostki diagnostyczne pod kierownicą.
Z tego co wiem przewód diagnostyczny ma 2 kostki.
Pod które kostki należy podłączyć interfejs aby zrobić test silnika ?
: 02 sty 2007, 09:22
autor: wiedzmin
+ - K L
nie kozystamy z lini L
: 02 sty 2007, 09:37
autor: miszello
wiedzmin pisze:+ - K L
nie kozystamy z lini L
i tu się kolego mylisz... przy diagnozie silnika PM korzystamy z lini K i L ale i tak za wiele się nie odczyta (tylko błędy ECU i ich kasowanie)
Trzecią kostkę niebieską wykorzystujemy przy wywołaniu kodów błyskowych.
: 02 sty 2007, 09:56
autor: wiedzmin
w 80 i A4 nie korzystamy z L ...
Takze jesli sie myle to przepraszam..
: 02 sty 2007, 10:57
autor: miszello
wiedzmin pisze:w 80 i A4 nie korzystamy z L ...
w 80 B4 i A4 owszem... ale kolega pyta o B3 z silnikiem PM a to ciut starsza konstrukcja
: 02 sty 2007, 17:50
autor: jarema
No to w takim razie mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość zrobienia testu bez
skanera za pomocą kodów błyskowych ? Jeśli tak to proszę o podpowiedź jak taki test
przeprowadzić ?
opis wywoływania kodów błyskowych masz na naszej stronie klubowej Team Audi Suwałki http://www.tas.glt.pl/download/KodyBlyskoweAudi.pdf .
Kontrolkę możesz wykonać sam z diody, oporniczka i kilku kabelków. Zamiast diody możesz dać małą żaróweczkę na 12V. W opisie szukaj podłączenia pod 3 kostki.
: 03 sty 2007, 17:35
autor: jarema
wielkie dzięki miszello Twoja pomoc jest w 100 % satysfakcjonująca mnie