Strona 1 z 1

[1.8 PM + LPG] Siłownik podciśnieniowy i gasnące auto

: 21 lip 2010, 11:27
autor: koczera1
Witam, mam pewne pytanie dotyczące siłownika podciśnieniowego automatycznej regulacji zapłonu przy rozdzielaczu, od tego siłownika idzie rurka i cały problem polega na tym że u mnie jej drugi koniec leżał sobie luźno na silniku aż został stopiony i zatkany otwór, więc mam pytanie gdzie ta rurka powinna być podpięta ? Na zdjęciu jest zaznaczone o którą rurkę chodzi :-|
Obrazek

: 21 lip 2010, 12:46
autor: delik
na szybko zrobiione ale powinno pomoc


Obrazek

: 21 lip 2010, 15:01
autor: koczera1
Specjalistą nie jestem, ale do tego cylinderka, mam podłączony tylko jeden wężyk ( od wtrysku ??) a dwa otwory jeden w prawo jeden na dół są wolne :-/ na ten dolny idzie wężyk z podciśnienia, a ten wychodzący w prawo ma być wolny ? coś jest chyba poknocone bo silnik lubi sobie zgasnąć jak go nagle puszcze na wolne obroty :cry:

: 21 lip 2010, 15:08
autor: delik
ten prawy musi byc wolny, sprawdzales gume pod wtryskiem przy kolektorze ssacym moze tam ciagnie lewe powietrze , sprawdz moze jeszcze czy po przekreceniu zaplonu gdy dodajesz gazu pedalem slychac z pod maski pstrykniecie wlasnie tego zaworu co steruje podciesnieniem do aparatu zaplonowego, ale bardziej szukal bym miejsca gdzie ciagnie lewe powetrze z takich objawow jak mowisz

: 21 lip 2010, 18:47
autor: koczera1
Dzięki za odpowiedź <piwo>
Lewe powietrze raczej nie powinno mieć wpływu, auto zgaśnie lub zejdzie na bardzo niskie obroty i po chwili samo wraca na 1000 i trzyma dobrze, dzieje się tak tylko w ciepłe dni :shock: