Jeśli komputer nie będzie otrzymywał z niego sygnału to może pracować na bezpiecznej mapie zapłonu tak jakbyś jechał na niskooktanowym paliwie co spowoduje zmniejszenie osiągów.
Uszkodzony może być przyczyną spadku mocy.
[ Dodano: 2010-08-03, 18:20 ]
kokolino1 pisze:W przypadku detonacujnego spalania mieszanki przyspiesza odpowiednio zapłon.
Ja bym powiedział że opóźnia zapłon.
: 03 sie 2010, 18:34
autor: Kokolino
aldi pisze:kokolino1 napisał/a:
W przypadku detonacujnego spalania mieszanki przyspiesza odpowiednio zapłon.
Ja bym powiedział że opóźnia zapłon.
Masz rację źle sformułowałem swoja wypowiedź miałem na mysli że reguluje wyprzedzeniem zapłonu.
: 03 sie 2010, 22:15
autor: audiktom
Chłopaki a VAG pokaże jeśli ten czujnik jest walnięty?
: 03 sie 2010, 22:29
autor: Audi 80 Polska
Jeśli całkiem umarł to powinien pojawić się błąd. Ale ponoć zdarzają się przypadki że działa ale nieprawidłowo tzn. wysyła sygnały że następuje spalanie stukowe choć takie zjawisko nie zaszkodzi czyli oszukuje tym samym zmniejszając moc silnika. Kolega Leo o tym nieraz pisał i sugerował zakup nowego (nowych).
Jeszcze blokach pomiarowych jest coś od działania czujników stukowych.
: 03 sie 2010, 23:34
autor: PI7er
Pamietaj aby dokaldnie oczyscic powierzchnie styku z blokiem oraz dokrecic go odpowiednim momentem.
: 04 sie 2010, 20:32
autor: gruby1992
mam jeszcze jedno pytanie jakie ciśnienie oleju powinna mieć b4 abk 2.0e bo nigdzie nie mogę znaleść
: 05 sie 2010, 10:02
autor: WOJTEK26
Na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku od1,5-2 barów powyżej 2,5tys powinno byc juz 4-5 bar.
: 05 sie 2010, 11:37
autor: gruby1992
a jeśli ja mam 2.1 na wolnych a 2.0 na szybkich to co jest do wymiany w silniku
: 05 sie 2010, 11:58
autor: WOJTEK26
Trzebaby sprawdzic manometrem zeby wyeliminowac uszkodzenie czujnika lub wskaźnika, a na zimnym silniku ile Ci pokazuje powinno byc około 5bar na wolnych obrotach
: 05 sie 2010, 14:48
autor: gruby1992
na zimnym nie sprawdzałem ale ja mierzyłem zegarem a czujniki obydwa założyłem nowym i na wysokich obrotach ma tylko 2 bary i na wolnych jest tyle samo i jak jadę do 3 tyś obrotów to kontrolka się nie świeci a jak jest powyżej 3 tyś to miga co jakiś czas czyli nie ma dobrego ciśnienia na wysokich ale czym to może byś spowodowane