Strona 1 z 1
[ABT 2.0] po wymianie rozrządu brakuje mocy
: 04 sie 2010, 12:04
autor: koyot_25
Witam
kilka dni temu wymieniłem pasek, napinacz, uszczelnienia na walku
po wymianie wyprzedzanie na 3 biegu to jak wyprzedzanie na 5 :cry:
czuć że brakuje mocy
1) czy to są objawy np. przesuniecia paska o 1-2 zęby ?
2) czy to są objawy przesuniecia zapłonu /obstawiam to ponieważ były zmieniane simeringi i wyciągane koła zebate paska, panowie zdejmowali kopułke i blokowali wałek ale podejżewam ze coś przesuneli na zapłonie/.
Ogólnie pali od tyka, chodzi równo, przyśpiesza równo ale brakuje 20 % mocy <osohozi>
jakieś sugestie ? proszę nie straszyć że to żle założony pasek widzialem że znaki były ok
: 04 sie 2010, 12:24
autor: Audi 80 Polska
Sprawdzić ustawienie rozrządu paska na wale i wałku rozrządu to 5 minut, roboty z narzędzi to tylko latarka może być potrzebne. Co do sprawdzenia czy dobrze ustawili wałek pośredni (tym samym zapłon) to na najlepiej mieć lampę stroboskopową.
: 04 sie 2010, 12:47
autor: percevalle
Zapłon źle ustawiony na bank. Sprawdz znaki rozrządu i jedź niech Ci ustawią na lampie.
: 04 sie 2010, 12:52
autor: putinn
miałem tak samo, zapłon przestawiony po zmianie pasków... ustawili zapłon na znaki, pojechałem reklamować, przestawili przy pomocy lampy i teraz jest ok
: 04 sie 2010, 13:24
autor: jacekku
Sprawdź rozdząd przy lampie stroboskopowej, zastanawiam się czy zbyt mocno napięty pasek rozrządu nie przyczyniałby się tdo tych objawów.
: 04 sie 2010, 13:31
autor: percevalle
jacekku pisze:zbyt mocno napięty pasek rozrządu nie przyczyniałby się tdo tych objawów
Raczej nie bo zbyt mocno napięty pasek nie zmienia przecież faz rozrządu ani kąta wyprzedzenia zapłonu. No ale nie ma co gadać tylko jechać i sprawdzić.
: 04 sie 2010, 13:33
autor: jacekku
Jednak mógłby powodować dodatkowe obciążenie dla silnika prawda? No nic, niech kolega jedzie i prawdza ustawienie lampą.
: 04 sie 2010, 15:01
autor: sylwiasty
Witam! Który rok tego ABT? Jeśli '93 lub nowszy to zapłon możesz sprawdzić za pomocą VAG'a. Możesz też wtedy sam ustawić sobie zapłon, przestawiając aparat i obserwując wskazania na VAG'u.
: 04 sie 2010, 15:09
autor: koyot_25
WOWWWWWWWWW
zaskoczyła mnie ilość odpowiedzi WIELKIE DZIEKI
zrobiłem jak sugerowaliście zrobilem reklamacje <ok>
Pan z lampą w ręku poprawił zapłon i gra <ok>
bałem sie że to źle pasek założyli
jeszcze raz WIELKIE DZIEKI
: 04 sie 2010, 18:06
autor: Audi 80 Polska
jacekku pisze: zastanawiam się czy zbyt mocno napięty pasek rozrządu nie przyczyniałby się tdo tych objawów.
Zbyt mocno napięty by było słychać z daleka.
: 08 sie 2010, 19:16
autor: lukasz56
aldi pisze:jacekku pisze: zastanawiam się czy zbyt mocno napięty pasek rozrządu nie przyczyniałby się tdo tych objawów.
Zbyt mocno napięty by było słychać z daleka.
Tu sie zgadzam z kolega.Zbyt mocno napiety gra jak orkiestra deta :mrgreen: