Strona 1 z 1

[80 B4 ABK] Stuki w silniku przy gwałtownym dodaniu gazu

: 09 sie 2010, 21:51
autor: merex
Wczoraj wracając do domu, w silniku mojej Audi zaczęło coś głośno stukać. Dźwięk pojawia się przy gwałtownym dodaniu gazu. Przy spokojnym dodawaniu jest normalnie. Dzisiaj zauważyłem ( po zdjęciu przewodu wysokiego napięcia z trzeciej świecy), iż stukanie ustało. Pojawia ponownie gdy przewód jest założony. Auto ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku. Wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec. może ktoś wie jaka może być przyczyna tych stuków??

: 09 sie 2010, 23:46
autor: Key100l
Kolego:-( niestety uszczelka pod głowicą:-( przerabiałem to tydzień temu... pewnie jeszcze silnik szarpie i nie ma mocy co?? :-( Hmm u mnie remont wyszedł 200 zł bo mechan mi głowice zrobił za 120;-) Mogę się mylić, ale u mnie objawy były takie same więc obstawiam właśnie to:-(

[ Dodano: 2010-08-09, 23:51 ]
Dodam jeszcze że u mnie jak zdjąłem przewód z trzeciego tłoka to przestało stukać ale silnik nie równo pracował. dlatego obstawiam uszczelkę...

: 10 sie 2010, 00:15
autor: PICEK1
Potwierdzam jak wyżej.Sprawdź ciśnienia w cylindrach dla pewności.
U mnie było tak samo.A w pierwszej chwili stawiałem na urwany zawór lub walniętą panewkę.A poszła uszczelka pomiędzy 1 a 2 garem.Przepalona na około 3mm.

: 10 sie 2010, 07:09
autor: merex
niestety dopiero w piątek będę mogł to sprawdzić, bo szczerze mówiąc nie bardzo sie na tym znam. konieczne jest planowanie głowicy??

Co do mocy to prawda. Nie da się jechać. Gorzej jak maluchem.

Jeżeli to tylko uszczelka to uff.... bo myslałem, że panewki będą do wymiany.

Jak coś bede wiedział to dam znać. :)

Pozdr

: 10 sie 2010, 09:21
autor: Key100l
Hmm no wiesz plan głowicy i najlepiej uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz wałka rozrządu, docieranie gniazd zaworowych, wymiana oringów na krućcach no i uszczelka;-) u mnie wszystko wyszło 200 ziko ale oprócz głowicy wszystko robiłem sam:D Kompletny amator bez narzędzi ale z workiem chęci do pracy i mający trochę czasu:P 13 godzin mi się zeszło ale jaka satysfakcja:D no i zaoszczędziłem jakieś 3 stówki:D

: 13 sie 2010, 08:22
autor: speed30
U mnie by to samo. Po zdjęciu kabla z pierwszego cylindra było cicho. Uszczelka była przepalona między pierwszym i drugim tłokiem.

: 17 sie 2010, 12:25
autor: merex
Dzięki wszystkim za pomoc :) uszczelka pod głowicą była przepalona miedzy trzecim a czwartym cylindrem. pozdr