Strona 1 z 2
[ABK i ABT]Wykres przebiegu mocy i momentu poszukiwany
: 10 sie 2010, 00:32
autor: PI7er
Jak w temacie, najlepiej seryjnej jednostki.
: 10 sie 2010, 13:35
autor: lars
: 10 sie 2010, 18:09
autor: GerB3
Jeżeli PM na mono jetronicu ma wręcz identyczną moc i moment jak ABT to wykres będzie przedstawiał się tak samo ?
: 10 sie 2010, 18:24
autor: Leo
nie.
: 10 sie 2010, 18:31
autor: GerB3
A da radę ktoś zapodać taki wykres od PM'a ?
Róznica jest taka:
PM 145nm/3350 90km/5400
ABT 148nm/3000 90km/5400
: 10 sie 2010, 18:42
autor: Leo
wykres będzie się zgadzał jedynie przy tych 5400 rpm.
: 10 sie 2010, 20:05
autor: PI7er
lars pisze:ABK
ABT
Proszę Bardzo.
Punkcik dla twojego konta i
dla Ciebie <ok>
: 10 lis 2010, 15:10
autor: Szeryf
Podłączając się pod temat chciałbym zapytać przy jakich obrotach macie odcięcie paliwa? Moja niunia ciągnie ładnie do 6,5 tysiąca obrotów i nagle jest spadek mocy i tak jakby odcięcie paliwa (wiadomo o co chodzi). Bo patrząc na wykresy jest to raczej średnio możliwe co piszę.
aha dodam że furka nie rezana nic, przynajmniej ja nic nie wiedzę. nawet nie ma naklejki BLAUPUNKT na tylnej szybie :mrgreen: ani innych tego typu bajerów
: 10 lis 2010, 18:36
autor: Key100l
u mnie tez kręci się pięknie do 6,5 no i od razu silnik ostro zwalnia... więc jest tak jak fabryka dała;)
: 10 lis 2010, 18:43
autor: kerpen_rp
Serce się kraje jak ktoś kręci ABT do 6500obr. bez potrzeby.
: 10 lis 2010, 19:02
autor: Audi 80 Polska
Szeryf, a masz LPG :?: Jeśli zwykła I albo II generacja to mikser dławi dolot.
: 10 lis 2010, 19:11
autor: Prestige
U mnie w ABK chyba nie ma odcięcia wkręca się na 7k rpm a wyżej to nie wiem, fakt że to na gazie. Na benzynie nie wiadomo. :roll: Więc trochę chyba dziwne to u mnie.
: 10 lis 2010, 19:53
autor: Audi 80 Polska
Prestige pisze:U mnie w ABK chyba nie ma odcięcia wkręca się na 7k rpm a wyżej to nie wiem, fakt że to na gazie.
Jeśli masz zwykły gaz to nie masz odcięcia bo odcięcie jest realizowane poprzez wyłączanie wtryskiwaczy benzynowych przy określonych obrotach. Przy sekwencyjnym gazie by działało.
Choć i przy II generacji w niektórych bardziej zaawansowanych sterownikach widziałem opcję zamykania "krokowca" po przekroczeniu określonych obrotów ale 99% gazowników nie zawraca sobie głowy takimi pierdołami.
Pewnie teraz po podłączeniu VAGa wyskoczyłoby Ci błąd że przekroczyłeś dozwolone obroty i tracisz gwarancję na silnik.
: 10 lis 2010, 20:31
autor: Szeryf
Gazu nie mam. Only pb95. Czyli u innych też się ładnie kręci do 6,5 tysia? To o dlaczego wykres co innego mówi? Ma ktoś jakieś pomysły?
: 10 lis 2010, 20:56
autor: GerB3
Po co krecić te silniki powyżej 5500 tyś skoro następuje spadek mocy. Lepiej wtedy zmienić na 3kę, wtedy jest ładny skok na obrotach i 100 na liczniku szybko wskakuje :mrgreen: