Strona 1 z 1
[B3 2.0 AAD]-regulator biegu jałowego
: 16 sie 2010, 15:41
autor: irekprogram
witam od tygodnia w moim autku wystąpił pewien problem ,gdy odpalę auto czy to na benzynie czy na gazie obroty spadają na benzynie gasnie a na gazie są za niskie ,gdy odepnę wtyczkę od krokowca i z powrotem ją wepnę wszystko wraca do normy.Zrobiłem sobie nawet taki przełącznik w kabinie żeby nie otwierać maski ,naciskam go nasępuje przerwa w obwodzie właczam i obrot w normie o co chodzi panowie .Natomiast jak wtyczka od krokowca jest wypięta auto nie chce jechać dusi sie ,wydaję mi się że wczesniej tego nie było.
[ Dodano: 2010-08-17, 20:25 ]
pomocy
: 02 wrz 2010, 13:18
autor: kasia8
może spróbuj wyczyścić silniczek krokowy z osadów
: 03 wrz 2010, 19:39
autor: Qster
Ja założyłem przedwczoraj gaz i jest masakra...
Jadę np 80km/h od 10 minut ładnie wszystko temperatura 90, wciskam sprzęgło a obroty tak spadają, że silnik gaśnie. Odpalam na benzynie i wraca do normy. Zdarza się tak tylko czasami. Można powiedzieć raz na 25.
Kiedy stoję w korku i podjeżdzam na jedynce kawałek do przodu, wbijam sprzęgło, 1 na 15 sytuacji takich obroty spadają do 600 i się dusi silnik a czasami gaśnie. Co piąty taki raz obroty spadają do 800, potem 1100 i dopiero do 1000 wyrównuje (a tam i tak lekkko faluje)
Na benzynie jest raczej ok. Czasami tylko trzyma obroty wyższe jak jest zimny. Ale czasami. Co może być tego przyczyną? Gdzie jest krokowiec w 6A?
: 11 gru 2013, 04:40
autor: bohema667
Chciałbym odświeżyć temat.
U mnie mianowicie obroty w czasie jazdy utrzymują się w okolicach 2 tysięcy. Przy postoju, powoli opadają do ok 900. Gdzie szukać przyczyny i jak temu zaradzić?