Strona 1 z 1

[1.8s LPG] co sie stalo? czy to koniec silnika? rozwiazane

: 18 sie 2010, 21:13
autor: audiczka88
witam mam problem jechalem sobie moja audiczka po autostradzie jakies 150km prosto z predkoscia okolo140km/h nagle temperatura spadla do 50 stopni zjechalem na parking wylaczylem silnik a gdy probowalem go ponownie odpalic juz nawet nie "krecil". Czy wiecie moze co sie stalo jedni twierdza ze zatarlem silnik a inni ze to alternator....sam juz nie wiem.

[ Dodano: 2010-08-18, 21:19 ]
Dodam jeszcze ze przy ponownym odpaleniu po przekrecaniu stacyjki pojawilo sie piszczenie. jest to audi 80 1.8s 88rok

: 18 sie 2010, 21:23
autor: audicom1
Przede wszystkim to popraw nazwe wątku-zerknij do regulaminu. Jakie piszczenie ? Z których okolic? Dało się jechać po odpaleniu? Temperatura wzrosła do normalnego poziomu?

: 18 sie 2010, 21:46
autor: audiczka88
nie dalo sie jezdzic bo nie odpalil wogole nie krecil tylko zaczelo piszczec takie piszczenie jakby w nowszych autach nie zamkniete pasy albo cos takiego.

: 18 sie 2010, 22:08
autor: IC69
Kolego, wpadłeś tu jak po ogień, olałeś Regulamin, nie przywitałeś się i założę się, że z szukajki również nie skorzystałeś...nieładnie. Na tym Forum panują pewne zasady i należy ich przestrzegać.

Tak więc, _uwaga
audiczka88 pisze: nie odpalil wogole nie krecil tylko zaczelo piszczec
A masz ty w ogóle prąd w akumulatorze? Podczas próby odpalenia, nie przygasają kontrolki?

: 18 sie 2010, 22:09
autor: Motostacja pl
Oj kolego, kolego

_uwaga

Akumulator nie jest rozładowany?

: 18 sie 2010, 22:12
autor: percevalle
A pasek rozrządu masz cały? może przeskoczył, a brzeczyk od ciśnienia oleju moze być.

: 18 sie 2010, 22:23
autor: leon_no3
prawdopodobnie padł Ci alternator i podczas jazdy wyczerpał sie akumulator i nie chciał nawet kręcic. Miałem coś podobnego jakies pół roku temu.

: 19 sie 2010, 09:51
autor: audicom1
Dziwny jest ten spadek temperatury tylko, a piszczenie brzęczyka to jak koledzy pisali - włącza się albo od oleju albo gdy przewód na alternatorze skończył żywot i akumulator padł. Jeśli od oleju to mogło dmuchnąć uszczelkę pod głowicą i olej poszedł do wody stąd sygnalizacja ciśnienia. Naładuj akumulator, pisz co i jak dalej, a przede wszystkim to stosuj się do regulaminu ;-)

Swoją drogą masz pewnie lpg-zakładałeś ją po kupnie czy już nabyłeś z gazownią? LPG ma to do siebie że "lubi uszczelki pod głowicą pogonić" ;-)

: 26 sie 2010, 21:49
autor: audiczka88
dzieki za pomoc to jednak byl alternator :-)