Strona 1 z 1
[B4 ABK] Obroty silnikam coraz dziwniejsza sprawa
: 26 sie 2010, 17:06
autor: wojtas3
Witam,
W tej chwili mam takie oto objawy. Silnik faluje od 1000-1500 obr/min. Jak go przyduszę biegiem do 1000 obr/min to tak zostanie, ale jak znów ruszę i puszczę go na luz, obroty znów zaczynaja falować jw.
Wie ktoś jaka może być przyczyna? Czujnik temp. wymienieony, przepływka śmiga, odma szczelna.
: 26 sie 2010, 17:49
autor: misiek .
To tak napisz czy przerywa podczas jazdy ? jak z mocą auta ? masz gaz ?
do sprawdzenia przekaźnik nr 13 na początek
pzdr
sory mój błąd nr 30 dzięki kolego za poprawienie
: 26 sie 2010, 18:05
autor: Hołowczyc20
Na początek sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza,później przekaźnik nr30 a nie 13 jak pisał kolega wyżej tu masz wszystko na temat tego przekaźnika
https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm dodam jeszcze że nowy w ASO kosztuje około 50zł
pozdrawiam
: 30 sie 2010, 12:56
autor: wojtas3
Wymieniłem przekaźnik, ale obroty się nie ustabilizowały. Uszczelniłem rurę od odmy, bo była lekko popękana i też nic. Co w chwili obecnej pomaga to gdy odepnę czujnik temperatury niebieski, wszystko jest wporządku. Jednak czujnik zmieniłem jako pierwszy na EPS i dalej problem się pojawiał. Nie mam już pomysłów. Najdziwniejsze jest to, że gdy przyduszę go biegiem na postoju, zostaje na tych 1000 obr/min.
: 30 sie 2010, 13:29
autor: jacekku
Może spróbój założyć jeszcze inny czujnik, nowy nie zawsze musi być dobry. Chociaż gdyby on był uszkodzony to z tego co mi wiadomo, zimny by ciężko palił. Krokowy silniczek masz w porządku? Może kup benzyne ekstrkcyjną i go wymyj. Mi taki zabieg pomógł i do dziś nie mam problemów z falującymi obrotami.
: 02 wrz 2010, 09:42
autor: bolidxxl
Witam,ja załatwiłem falowanie obrotów wymiana regulatora biegu jałowego przez niektórych nazywany "silniczkiem krokowym".Miałem szczęście ze znalazlem uzywany,zaryzykowalem,przeczyscilem, załozylem i chodzi samochodzik pięknie.Zadnych falowan,szarpniec podczas ruszania,jazdy..Pozdr. 8-)
: 24 wrz 2010, 23:17
autor: kolux007
W twoim przypadku może mieć winę czujnik położenia klapy przepływomierza. Może gubić sygnał, jak to sprawdzić to wyczytasz na forum.