[1.8 RU LPG]Brak wolnych obrotów po wymianie gumy pod gaźnik
: 04 wrz 2010, 22:48
Witam. Ostatnio zauważyłem, że mam popękaną tę gumę łącząca gaźnik z kolektorem ssącym. Dzisiaj postanowiłem wymienić tę gumę. Najpierw odkręciłem wąż od odmy, osłonę filtru górną, wyjąłem filtr, osłonę filtru dolną. Do dolnej osłony przyczepiony jest jakiś malutki wężyk, nie chciałem go wyjmować, więc znajomy trzymał cały czas te obudowę w takiej pozycji, aby przewodzik był luźno. Odkręciłem 4 nakrętki od gumy. Drugi znajomy podniósł gaźnik o jakieś 6cm, odkręciłem 4 śluby łączące gumę z kolektorem. Wsadziłem nową gumę, przykręciłem śruby. Nałożyłem gaźnik na gumę, przykręciłem. Założyłem dolną osłonę, filtr, górną osłonę. Wąż od odmy... Odpalam auto i ... na benzynie nie mam wolnych obrotów, dosłownie zero, od razu gaśnie. Jednak jak się przygazuje to bardzo ładnie wchodzi na obroty. Na gazie utrzymuje około 1000 obr/min. Coś mnie tchnęło, aby zasłonić ręką wlot powietrza- obroty się trochę zwiększyły, co mnie ździwiło.
I teraz moje pytanie-- co zrobiłem nie tak? co mogło sie przestawić? odpiąć? Sprawdzałem i wszystkie kable, przewody są niby na swoich miejscach...
Silnik 1.8 RU, gaźnik keihein II.
I teraz moje pytanie-- co zrobiłem nie tak? co mogło sie przestawić? odpiąć? Sprawdzałem i wszystkie kable, przewody są niby na swoich miejscach...
Silnik 1.8 RU, gaźnik keihein II.